رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 16:29 شماره خبر : 7894 https://sobhezagros.ir/short/4xlY1 0
المپیاد ورزشی اورژانس‌های کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی از درخشش تیم اورژانس 115 این شهرستان در جشنواره المپیاد ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ به مناسبت چهل و نهمین سالگرد تأسیس سازمان اورژانس و به میزبانی شهر یاسوج با حضور شهرستان‌های مختلف استان، المپیاد ورزشی اورژانس‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این المپیاد ورزشی تیم اورژانس 115 شهرستان بهمئی در به مقام نایب‌قهرمانی در رشته فوتسال دست‌یافت.

دکتر دانیال ظفری‌زاده از نایب‌قهرمانی تیم اورژانس 115 شهرستان بهمئی در این مسابقات خبر داد و گفت: تیم اورژانس شهرستان بهمئی از شروع مسابقات تا رسیدن به فینال بدون هیچ باخت و گل خورده‌ای راهی فینال شد.

وی افزود: در بازی نیمه‌نهایی تیم بهمئی موفق شد نماینده قدرتمند شهرستان کهگیلویه را شکست دهد که در این بازی سنگین دو نفر از بازیکنان اصلی تیم اورژانس بهمئی مصدوم شده بودند؛ و همین موضوع باعث شد که در بازی فینال و در ضربات پنالتی مقابل تیم بویراحمد شکست بخورند و به مقام نایب‌قهرمانی برسند.

ظفری‌زاده در پایان از سرپرست و همچنین اعضای تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ این شهرستان که با نهایت تلاش و همچنین رعایت اخلاق توانسته‌اند نماینده شایسته‌ای برای این شهرستان باشند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است که بهترین بازیکن مسابقات محمدقاسم ولوی پور و بهترین کادر فنی این مسابقات هم به شهرستان بهمئی رسید. در ضمن جابر خیران در این المپیاد ورزشی به مقام سومی در رشته شنای سرعت دست‌یافت.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار