رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 19:39 شماره خبر : 7922 https://sobhezagros.ir/short/V10Wo 0

محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی که گویا کیش و مات شده است، کمترین نقش را در انتصاب مدیران دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» خبرها از استانداری کهگیلویه و بویراحمد حکایت از آن دارد که مدیریت پشت پرده و اصلی کار در انتصابات در اختیار غلامرضا تاجگردون قرار دارد و تنظیم تمام روابط و قرارها بر همین اساس در حال انجام است.

انتصابات قبل از حضور استاندار جدید برقرار شده بودند و  یدالله رحمانی فقط در حال اجرای امور و انتصاب مدیرانی است که از قبل منتخب شده‌اند. 

در این بین اما محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی که گویا کیش و مات شده است، کمترین نقش را در انتصاب مدیران دارد.

هرچند که انتظار می‌رفت به خاطر خط‌ مشی متفاوت محمد موحد با دولت فعلی چندان نمی‌بایست منتظر اثرگذاری وی باشیم اما از بهرامی انتظار دیگری بود.

شنیده‌ها حکایت از انتصاب ۷۰ درصد مدیران استانی با توصیه و سفارش غلامرضا تاجگردون دارد.

در این بین تاجگردون بسیار محتاط‌تر نسبت به قبل عمل می‌کند و از درگیری‌های رسانه‌ای دوری می‌کند تا چینش تیم مدیریتی خود را کامل کند.

هر چند در این بین نظارت‌ها به حداقل خود رسیده است و نمایندگان مجلس در حال دخالت در انتصاب مدیران قوه مجریه هستند؛ اما می‌بایست به این مسئله نیز دقت داشت که ممکن است حواشی و آسیب‌های  این انتصاب دچار فضای سیاسی استان شود و باز بزودی شاهد برخی تنش‌ها در این خصوص باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار