رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/15 Sunday - 2024 06 October الأحد ، 3 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
یادداشت؛

کارشناس مسائل سیاسی نوشت: صهیونیست‌ها به‌خوبی می‌دانند درصورتی‌که بازهم غلطی از آن‌ها سر بزند اسباب نابودی‌اش توسط سپاه قهرمان ایران فراهم است اما به‌هرحال تلاش می‌کنند تا چند صباحی بیشتر دست‌وپا بزنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اسکندر سینا، کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: رژیم صهیونیستی بعد از سیلی محکمی که تحت عنوان عملیات وعده صادق ۲ از طرف ایران دریافت کرد، به حال دردآلود و گیجی به سر می‌برد ولی برای به دست آوردن آبروی بربادرفته خود از سر بی‌عقلی سردمداران صهیونی و با نسخه غلطی که غربی‌ها و در رأس آن امریکا برایش تدارک می‌بینند، به‌ناچار با حمایت آمریکا و به عبارت بهتر ناتو در حال طراحی برای حمله به ایران است.

اگرچه نظام سلطه خوب می‌داند که این اقدام توسط رژیم نژادپرست اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که هرگونه تعدی و حمله‌ای به ایران تبعات سنگین و گسترده‌ای برای منطقه و جهان در پی خواهد داشت؛ اما اینکه رژیم چگونه و با چه ظرفیتی می‌خواهد دست به چنین حماقتی بزند سؤال بسیار مهمی است که در این نوشتار تلاش کرده‌ام به آن پاسخ بدهم.

بنابراین اقدام نظامی رژیم صهیونیستی و پاسخ سنگین و بی‌سابقه ایران، جهان را به سمت جدیدی هدایت خواهد کرد. این روزها هم رژیم کودک کش و جنایتکار اسرائیل در شرایط بسیار بدی گرفتارشده است و بر سر یک‌دو راهی که منتهی به نابودی است قرار دارد، به‌ناچار باید یکی را انتخاب کند.

یا باید در مقابل عملیات خردکننده سپاه اسلام، وعده صادق ۲ سکوت و اقدامی انجام ندهد که رفته‌رفته به قهقرایی و سقوط زودهنگامش نزدیک می‌شود. لذا با توجه به خوی ددمنشی و استکباری صهیونیست‌ها این را نخواهند پذیرفت.

ازاین‌رو نظر به توانائی نیروی هوایی خود و حمایت همه‌جانبه آمریکا و اروپا (ناتو) در منطقه و برای طولانی‌تر کردن عمر پایان‌یافته خود، به احتمالی راه دوم را که همان حمله تلافی‌جویانه علیه ایران مقتدر است، انتخاب می‌کند.

البته باید توجه کرد که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت با توان موشکی و پهپادی که در منطقه دارند از آمادگی و هوشیاری بالایی جهت هر نوع تقابلی برخوردار هستند که در صورت هرگونه جسارت و حمله به منافع ایران از سوی استکبار جهانی یا عواملش در منطقه پاسخ فوری و ویران‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد، به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های بین روسیه و اوکراین، چین و تایوان، کره شمالی و آمریکا و...جهان و کشورهای منطقه خاورمیانه باید به نوعی خود را برای یک جنگ همه‌جانبه (جهانی) آماده کنند.

اگرچه احتمال وقوع جنگ جهانی سوم هم دور از ذهن نخواهد بود لذا این غده سرطانی بازهم ممکن است حماقت کند و همچون دمل چرکینی بیرون بزند و منطقه را به آتش بکشد بنابراین ادامه شرارت‌های رژیم کودک کش اسرائیل به نابودی قطعی‌شان منجر می‌شود. البته صهیونیست‌ها به‌خوبی هم می‌دانند درصورتی‌که بازهم غلطی از آن‌ها سر بزند اسباب نابودی‌اش توسط سپاه قهرمان ایران فراهم است اما به‌هرحال تلاش می‌کند تا چند صباحی بیشتر دست‌وپا بزنند. ان‌شاءالله نابودی اسرائیل نزدیک است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار