رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 11:09 شماره خبر : 7932 https://sobhezagros.ir/short/4ABvo 0
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی ایران در این مقطع حساس بحث اقتدار ملی در میدان و دیپلماسی در خصوص کشور لبنان است.

علی‌اکبر براتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به لبنان گفت: حضور پر صلابت رئیس مجلس شورای اسلامی در کشور لبنان آن هم با پرواز مستقیم و با خلبانی خود قالیباف باعث شده است تا با واکنش جهانی تمام سیاست‌مداران و تحلیل‌گران داخلی و خارجی مواجه شود.

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: حضور پر صلابت وی آن هم در این شرایط بسیار خطرناک در پرواز مستقیم به لبنان و حضور در بین مردم لبنان موجی از واکنش‌های سازنده جهانی را به همراه داشته است.

براتی گفت: بدون شک این حضور پر صلابت نماینده جمهوری اسلامی ایران در اوج بحران‌های منطقه آن هم در مرز با اسرائیل شجاعت زایدالوصف رئیس مجلس شورای اسلامی و اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را به تصویر کشاند.

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی ایران در این مقطع حساس بحث اقتدار ملی در میدان و دیپلماسی در خصوص کشور لبنان است.

وی در ادامه گفت: این حضور بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» و حضور وزیر امور خارجه در لبنان و حتی سفر رئیس‌جمهور به کشورهای حوزه خلج فارس و مهم‌ترین این اقدامات بحث حضور مقتدرانه رهبر انقلاب اسلامی در نمازجمعه و حضور میلیونی مردم آن هم در این برهه حساس و تاریخی که هر لحظه دشمنان صهیونیستی تهدید می‌کردند سلسله اقدامات اقتدار ملی و هماهنگ‌شدن میدان و دیپلماسی است.

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی در همین مقطع حساس زمانی و بعد از عملیات وعده صادق از سوی تمامی تحلیل‌گران مسائل سیاسی و رسانه‌ای در جهان را به خود معطوف کرده است.

براتی گفت: نمایش اقتدار ملی ایران و بازتاب گسترده رسانه‌ای آن در جهان باعث شده است تا تمامی تحلیل‌گران این حرکات سلسله‌وار را نمایش عظمت جمهوری اسلامی بیان کردند.

وی تأکید کرد: بدون شک حضور محمدباقر قالیباف آن هم در این برهه زمانی پیام روشن اقتدار ملی و حمایت جمهوری اسلامی از محور مقاومت را به همه جهانیان و صهیونیست‌های غاصب به‌روشنی بیان کرده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار