رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 13:51 شماره خبر : 7942 https://sobhezagros.ir/short/4ko2b 0
پیگیری سوژه‌های مردمی؛

یکی از مشکلاتی که چندین سال است دامن‌گیر محله شهید برین لنده شده، ماجرای پایه برقی چوبی است که در وسط کوچه این محله واقع شده است و امان اهالی آن را بریده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در ادامه پیگیری‌های سوژه‌های مردمی این بار دغدغه ساکنین کوچه شهید برین لنده که چند سال است منتظر جابه‌جایی پایه برق هستند پرداختیم.

ساکنین این کوچه چندین بار با تماس تلفنی و حضوری خواستار بررسی مطالبه و مشکلات این محله از این رسانه شدند.

سبزشدن یک‌ پایه برق در کوچه‌های لنده
سبزشدن یک‌ پایه برق در کوچه‌های لنده

غارتی از ساکنین کوچه شهید برین در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: یکی از مشکلاتی که چندین سال است دامن‌گیر این محله است بحث وجود پایه برق در وسط کوچه است.

وی افزود: در یک سال گذشته شهرداری اقدام به ساماندهی کوچه و جانمایی جدول کرده است؛ ولی متاسفانه باوجود مراجعات و پیگیری‌های مکرر هنوز بحث جابه‌جایی پایه برق صورت نگرفته است.

سبزشدن یک‌ پایه برق در کوچه‌های لنده
سبزشدن یک‌ پایه برق در کوچه‌های لنده

یکی دیگر از ساکنین این محله گفت: به دلیل قرارگرفتن پایه چوبی برق در وسط کوچه و قرارگرفتن در کنار پل تردد شهروندان، متاسفانه بیشتر خودروها با این پایه برق برخورد دارند.

عسکری در ادامه گفت: سال گذشته رئیس اداره برق شهرستان لنده شخصاً در این کوچه حضور پیدا کرده و قول مساعد جهت جابه‌جایی این پایه برق را داده بودند.

وی افزود: با توجه‌ به اینکه این پایه چوبی بوده و از وسط در حال ترک‌خوردن است انتظار داریم تا قبل از بروز هرگونه حادثه‌ای اداره برق نسبت به جابه‌جایی پایه برق اقدام نماید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار