رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 05:46 شماره خبر : 7928 https://sobhezagros.ir/short/VWRq2 0
هشدار رسانه‌ای پایانی به تاجگردون؛

صبح زاگرس مطالبی در اختیار دارد که تاکنون اقدام به انتشار آن نکرده است و در هیچ فضای رسانه‌ای نیز تاکنون منتشر نشده است که شامل برخی از اقدامات، دخالت‌ها و مسائل مختلف مرتبط با غلامرضا تاجگردون است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بدون محابا در حال سیاسی بازی در عرصه فضای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد است و در حال افزایش تنش‌هاست به گونه‌ای که روند توسعه استان باز هم به حاشیه می‌رود.

وی در این بین کمترین خط قرمزی برای خود قائل است و در حال ایجاد یک سیستم امپراطوری مطلق در کهگیلویه و بویراحمد به نفع خود است.

این رسانه مطالبی در اختیار دارد که تاکنون اقدام به انتشار آن نکرده است و در هیچ فضای رسانه‌ای نیز تاکنون منتشر نشده است.

مطالب فوق مشتمل به برخی از اقدامات، دخالت‌ها و مسائل مختلف مرتبط با غلامرضا تاجگردون است.

شدت افزایش تنش‌های سیاسی در این بین نیز مسئله‌ای مورد توجه است که این رسانه به عنوان یک مسئله جدی به آن ورود کرده است.

این رسانه بارها از غلامرضا تاجگردون در مقابل هجمه‌های ملی دفاع کرده است و از وی به عنوان یک فرزند کهگیلویه و بویراحمد نام برده است و سعی شده است در این بین مانع از ایجاد برخی موانع در سطح ملی برای وی شود.

بی شک غلامرضا تاجگردون به عنوان فردی اثرگذار در سطح ملی مورد حمایت اکثریت قرار گرفته است، اما مورد قبول نیست که وی فعالیت‌هایی به سمت افزایش تنش در سطح استان را دنبال کند.

بنابراین این آخرین هشدار به وی و همراهانش خواهد بود و عملا در نوبت بعدی این مطالب برای اولین بار منتشر خواهد شد.

تا زمان اقدام بعدی تاجگردون این مطالب تنها در اختیار این رسانه محفوظ باقی خواهد ماند، هیچ فشار و توصیه‌ای نیز نمی‌تواند مانع از انتشار این موارد شود.

بهتر است تاجگردون در امور مربوط به قوه مجریه کمترین دخالت ممکن را داشته باشد تا آرامش در فضای سیاسی استان حاکم شود.

طی روزهای بعدی فعالیت و اقدامات غلامرضا تاجگردون رصد می‌شود و اگر این روند ادامه‌دار بود قطعا رویکرد این رسانه به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار