رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 08:10 شماره خبر : 7929 https://sobhezagros.ir/short/N3oWA 0
عکس نوشته‌های بیست و دوم مهرماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به آخرین هشدار رسانه‌ای خود به غلامرضا تاجگردون در مورد برخی دخالت‌های وی در قوه مجریه اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فروش زمین‌های شهرداری برای پرداخت معوقات نارنجی پوشان، کیش و مات بهرامی توسط تاجگردون در انتصاب مدیران، آغاز انتصابات فامیلی در جریان راه روشن فردا، مطالب خاصی که ماهیت اصلی تاجگردون را آشکار می‌کند و جولان پلاک قرمزها در جلوی مدارس یاسوج از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

تاجگردون خط قرمزی برای خود قائل نیست

جولان پلاک قرمزها در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  نشان می‌دهد که قبح استفاده از وسایل دولتی از بین رفته و با بی‌توجهی و عدم نظارت مسئولان، اغلب وسایل نقلیه را برای امورات شخصی به کار می‌برند.

تاجگردون خط قرمزی برای خود قائل نیست

صبح زاگرس مطالبی در اختیار دارد که تاکنون اقدام به انتشار آن نکرده است و در هیچ فضای رسانه‌ای نیز تاکنون منتشر نشده است که شامل برخی از اقدامات، دخالت‌ها و مسائل مختلف مرتبط با غلامرضا تاجگردون است.

تاجگردون خط قرمزی برای خود قائل نیست

شنیده‌ها و انتصابات حاکی از آن است که جریان منتسب به نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی را خیلی فراتر از سابق گذاشته است و انتصابات قومی و طایفه‌ای را به سمت انتصابات خویشاوندی برده است.

تاجگردون خط قرمزی برای خود قائل نیست

محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی که گویا کیش و مات شده است، کمترین نقش را در انتصاب مدیران دارد.

تاجگردون خط قرمزی برای خود قائل نیست

شهردار یاسوج گفت: در تلاش هستیم که با فروش املاک شهرداری یاسوج، منابع مورد نیاز جهت پرداخت معوقات کارگران در گذشته که حداکثر طلب آنها شش ماه بوده را پرداخت کنیم.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار