رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 08:26 شماره خبر : 7667 https://sobhezagros.ir/short/VJOKq 0
کارشناس مسائل سیاسی:

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: عملیات وعده صادق ۲ باقدرت انجام شد بعدازاین عملیات ادبیات سران آمریکا و اسرائیل تغییر و ما در این عملیات نشان دادیم اگر رژیم اشغالگر غلطی کند جمهوری اسلامی اسرائیل را با خاک یکسان می‌کند.

محمدعلی آرمیده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه، سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار رشید و اندیشمند سپاه پاسداران سرلشکر عباس نیل‌فروشان گفت: مدیریت و رهبری جبهه مقاومت استخوانی در گلوی رژیم اشغالگر و آمریکای جنایت‌کار بود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: به برکات و رشادت‌های سید حسن نصرالله جبهه مقاومت در جنوب لبنان شکل‌گرفته و متجاوزین صهیونیست را از لبنان خارج کرد، همه از رشادت‌ها، شهامت‌ها و دلاوری‌های این مجاهد خستگی‌ناپذیر اطلاع دارند.

وی سید حسن نصرالله را عماری تمام گونه برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: سید مقاومت همواره در کلامش می‌گفت مسیر من مسیر انقلاب اسلامی و ولی من مقام معظم رهبری است.

آرمیده با اشاره به مطالبه عمومی مردم ایران گفت: صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران پایان‌یافته و در عملیات وعده صادق ۲، مطالبات عمومی ملت ایران و کشورهای اسلامی محقق شد.

آسمان تل‌آویو باصلابت حیدری مورد حمله موشک‌های ما قرار گرفت

تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: بعد از شهادت اسماعیل هنیه که دو ماه از آن گذشت صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی بود، جوری که برای مردم سؤال بود که چرا با اعلام پاسخ اما پاسخی داده نشد.

وی تصریح کرد: وقتی جمهوری اسلامی ایران موضعی را اتخاذ کند حتماً عملی خواهد شد وقتی‌که آن موضع از جانب سکان‌دار جهان اسلام اتخاذ شود حتماً عملی خواهد شد.

آرمیده با اشاره به سخنان مقام و معظم رهبری در خصوص خون‌خواهی شهید هنیه گفت: همه دنیا مشاهده کرد که باصلابت حیدری و برق‌آسا با موشک‌های بالستیک آسمان تل‌آویو موردحمله موشک‌های ما قرارگرفته امروز خوشحالی ملت و کشورهای اسلامی را مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به قدرت پوشالی گنبد آهنین گفت: دنیا مشاهده کرد که دبدبه، کبکبه و هیاهوی گنبد آهنین با موشک‌های درجه ۳ ایران در هم شکست و معلوم شد هیمنه پوشالی گنبد آهنین فقط جنگ روانی علیه دشمنان این رژیم است.

سگ هار آمریکا و غرب همچنان به درندگی خود ادامه می‌دهد

کارشناس مسائل سیاسی به تفاوت میان‌وعده صادق ۲ با وعده صادق یک پرداخت و گفت: استقرار دوربین‌ها از بلندای جولان، غزه و لبنان همه رشادت دلاورمردان هوافضای سپاه را به تصویر کشیده و نشان داد که ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده اصابت کرد.

وی گفت: ما نشان دادیم وقتی شعاری را می‌دهیم عملی می‌کنیم و اگر صبر راهبردی داشتیم به درخواست جامعه جهانی بود.

آرمیده به عدم وعده رژیم اشغالگر در خصوص آتش‌بس پس از شهادت هنیه اشاره کرد و گفت: این سگ هار آمریکا و غرب همچنان به درندگی خودش ادامه داد و روزبه‌روز بر شرارت‌های خود ادامه داد و با بمب‌های سنگرشکن سید مقاومت را به شهادت رساند.

وی اسرائیل را یک رژیم اشغالگر دروغ‌گو دانست و گفت: به فرموده امام خمینی رحمت‌الله علیه نباید به این رژیم فاسد و دروغ‌گو فرصت داد آن‌ها با دروغ فرصت از ما گرفتند و چند فرمانده بلندپایه ما را با روش‌های مختلف ازجمله پیجرها و بمب‌های سنگر شکن و شهادت رساندند.

آرمیده گفت: جمهوری اسلامی با تشکیل گروه‌های مقاومت جلوی پیشروی رژیم اشغالگر را گرفت و نگذاشت این رژیم کودک کش پیشرفت کنند.

اگر رژیم اشغالگر اقدامی کند چنان پاسخی می‌دهیم که کل دنیا در بهت فرورود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم دیپلماسی زیاد رژیم را منزوی کرد و دنیا را بیدار و این بیداری در تمام دانشگاه‌های دنیا اتفاق افتاد.

آرمیده گفت: امروز به برکت موشک، جمهوری اسلامی ایران مقابل رژیم اشغالگر و آمریکای شیاد ایستاد و اگر موشک نبود الان ما مثل مردم غزه بودیم.

وی با اشاره به رشادت فرماندهان دلاور سپاه و ارتش گفت: اگر رژیم اشغالگر اقدامی کند چنان پاسخی می‌دهیم که کل دنیا در بهت فرورود؛ و این شعار نیست و حقیقت دارد.

آرمیده گفت: رژیم اشغالگر تمام رذایل اخلاقی را دارد از کودک سه‌روزه تا بیماری که در بیمارستان بستری است را به شهادت رساند و کلمه انسان برای این رژیم زیاد است و این رژیم یک سگ هار وحشی است.

وی عنوان کرد: در عملیات صادق یک خواستیم به دنیا نشان دهیم ما می‌توانیم و در عملیات صادق ۲ علی‌رغم همه آمادگی‌های رژیم اشغالگر گنبد آهنین باآن‌همه هیمنه پوشالی نتوانست جوابی دهد.

ادبیات آمریکا بعد از عملیات وعده صادق ۲ تغییر کرد

 آرمیده ضمن تبریک عملیات وعده صادق دو به همه نیروهای مسلح گفت: عملیات وعده صادق ۲ باقدرت انجام شد بعدازاین عملیات ادبیات سران آمریکا و اسرائیل تغییر و ما در این عملیات نشان دادیم اگر رژیم اشغالگر غلطی کند جمهوری اسلامی اسرائیل را با خاک یکسان می‌کند.

 وی تأکید کرد اگر غلطی از آمریکا سر بزند می‌دانند که باید تمام پایگاه‌های آن در کشورهای حوزه جمع شود.

وی به خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که مهمان ما را شهید کردند کشور ما در حال شکل‌گیری دولت چهاردهم بود، مسابقات المپیک در حال برگزاری بود و نتوانستم در آن زمان پاسخ دهیم؛ اما در شب عید عبری چنان ضربه محکمی به رژیم اشغالگر زده شد که خودشان اعتراف کردند زیرساخت‌های رژیم نابود شد.

 تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان تأکید کرد: اگر رژیم اشغالگر پاسخی دهد قطعاً این رژیم به‌طورکلی از روی زمین محو خواهد شد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار