رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 20:35 شماره خبر : 7959 https://sobhezagros.ir/short/Vp3pP 0
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از اضافه‌شدن دو دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» محمدامین نیکویینژاد با اشاره به‌اضافه شدن دو دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس استان افزود: مجموع آمبولانس‌های جدید اضافه شده به ناوگان اورژانس استان از ابتدای سال تاکنون پنج دستگاه بوده که باتوجه‌به فرسودگی ناوگان تامین تعداد بیشتری آمبولانس ضروری است.

وی یکی از مشکلات سازمان اورژانس استان را فرسودگی آمبولانس‌های این سازمان ذکر کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد ناوگان اورژانس استان قدمتی بالای ۱۰ سال دارند و عملاً فرسوده هستند.

رئیس اورژانس استان اضافه کرد: این دو دستگاه آمبولانس جدید بعد از طی مراحل قانونی وارد چرخه عملیاتی خواهند شد.

نیکویینژاد ابراز امیدواری کرد: باتوجه‌به این که قرار است ازاین‌پس ماهانه ۵۰ دستگاه آمبولانس بر اساس قرارداد تأمین ۶۲۵ دستگاه آمبولانس وارد ناوگان اورژانس کشور شود، در سال جاری سهم خوبی به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته ۱۷۰ هزار و ۶۳۱ مورد تماس مردمی با اورژانس وجود داشته که ۶۲ هزار و ۳۲۷ مورد از آنها منجر به مأموریت شده است.

گفتنی است؛ اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با ۵۳ پایگاه زمینی، یک پایگاه هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در سطح استان در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار