رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 20:37 شماره خبر : 7923 https://sobhezagros.ir/short/VlBd3 0
انحراف از معیار؛

شنیده‌ها و انتصابات حاکی از آن است که جریان منتسب به نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی را خیلی فراتر از سابق گذاشته است و انتصابات قومی و طایفه‌ای را به سمت انتصابات خویشاوندی برده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» راه روشن فردا جریان منتسب به نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در شعارهایش وعده داد بود که از فضای قومیتی و طایفه‌ای در انتخاب‌های خود فاصله بگیرد و اساسا همچین مسئله‌ای باعث جذب جوانان زیادی به آن شد.

شنیده‌ها و انتصابات حاکی از آن است که این جریان پا را خیلی فراتر از سابق گذاشته است و انتصابات قومی و طایفه‌ای را به سمت انتصابات خویشاوندی برده است.

افرادی که همسرانشان در حال مسئولیت گرفتن هستند و شنیده‌ها حاکی از آن است به زودی این قبیل انتصابات در حال فراگیر شدن است و عملا رویکرد جدیدی را رقم زده است که باعث واکنش‌های زیادی در فضای رسانه‌ای شده است.

به نظر می‌رسد افراد و گروه‌های زیادی طی مدت اخیر از فضای راه روشن فردا فاصله گرفته‌اند و این روند در حال افزایش است و عملا با ادامه این گونه موارد شاهد مسئله مناسب در آینده نخواهیم بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار