رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-12 15:23 شماره خبر : 7669 https://sobhezagros.ir/short/Vp3ko 0
طبق شنیده‌ها از ادارات شهرسازی و منابع طبیعی؛

طبق شنیده‌ها انتخاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی و منابع طبیعی استان کهگیلویه‌وبویراحمد قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتخاب استاندار جدید به صورت رسمی کلید زده شد و به زودی شاهد تغییر و تحول مدیران مختلف در سطح استان و شهرستان‌ها خواهیم بود.

طبق شنیده‌ها انتخاب مدیران دو اداره کل در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است و حضور این افراد در رأس مدیریت این دو اداره تقریباً قطعی شده است.

اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد یکی از اداراتی است که زمزمه انتخاب مدیرکل آن اداره حکایت از آن دارد که علی پارسایی به عنوان گزینه نهایی مطرح شده است.

علی پارسایی پیش از این ریاست اداره هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی، معاونت فنی و اجرایی، رئیس اداره اجرای طرح‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی و دولتی، مدیر حراست، مشاور در معاونت‌های مهندسی ساخت و توسعه راه‌ها و مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

همچنین از پرهام جلیلی به عنوان گزینه نهایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نام برده می‌شود؛ ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران و معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در کارنامه کاری جلیلی دیده می‌شود.

گفتنی است هر دو نفر از افراد نزدیک به غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار