رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 18:58 شماره خبر : 7324 https://sobhezagros.ir/short/VM23l 0
پشت پرده‌های یک انتصاب؛

در حالی که یداله رحمانی یکی از گزینه‌های اصلی و مشترک در تمام سر لیست‌ها برای تصدی مقام استانداری فارس بود، به طور ناگهانی تنها یک روز قبل از انتصابش در کهگیلویه و بویراحمد، از فارس به کهگیلویه و بویراحمد پاسکاری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» موسی ارجمند در مطلبی نوشت: در حالی که یداله رحمانی یکی از گزینه‌های اصلی و مشترک در تمام سر لیست‌ها برای تصدی مقام استانداری فارس بود، به طور ناگهانی تنها یک روز قبل از انتصابش در کهگیلویه و بویراحمد، از فارس به کهگیلویه و بویراحمد پاسکاری شد.

رحمانی در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید زمانی دیگر را به عنوان استاندار در کهگیلویه و بویراحمد بگذارند، او اساسا هیچ برنامه مدون و منسجمی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تدوین نکرده است و این یک معضل اساسی است.

تمام تلاش مدت اخیر وی چینش یک تیم مدیریتی در استان فارس و همراه کردن نمایندگان با خود بود که به ناگاه از لیست استانداری فارس کنار رفت، به نوعی شوک بزرگی اکنون طی روزهای اخیر به وی وارد شده است که در نوع خود جالب توجه بوده است.

دست‌های پشت پرده حکایت از آن دارد در مجموعه دولت، محمدرضا عارف نقش بسزایی در این انتصاب داشته است تا برخی ماموریت‌های متصور و پیش بینی شده برای استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شود.

مردم کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها طعم حضور استاندار بومی را در حال تجربه بودند که مجددا مرکزیت دولت تصمیم بر انتصاب یک غیربومی در استان گرفت اما در این بین سوال این است که آیا رحمانی می‌تواند در کهگیلویه و بویراحمد موفق باشد یا یک نگاه نردبانی و موقت در این استان را پیاده‌سازی می‌کند؟

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار