رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/22 Sunday - 2024 13 October الأحد ، 10 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
پیگیری مطالبات مردم؛

ضعف آنتن‌دهی مناسب موبایل و اینترنت در روستای میان تنگان از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» این روز‌ها به دلیل کاربرد زیاد تلفن همراه و اینترنت، یکی از دغدغه‌های مردم آنتن‌دهی تلفن همراه است که قطعی یا اختلال در اینترنت و مشکل آنتن‌دهی موبایل باعث می‌شود تا مردم با چالش‌های فراوانی دست‌وپنجه نرم کنند.

دسترسی آسان به اینترنت و تلفن همراه در حالی از نیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها سیگنال‌ها در روستای میان تنگان بخش کبگیان به مقصد نمی‌رسد.

در همین راستا دهیار روستای میان تنگان از اختلال و ضعف همیشگی آنتن‌دهی و اینترنت در این روستا گلایه کرد و گفت: باتوجه‌به توسعه روزافزون علم و فنّاوری و گسترش فعالیت‌های اینترنتی در دنیای امروز، استفاده از اینترنت و وسایل ارتباطی یکی از عوامل مهم و پر نقش در دنیا به شمار می‌رود، به‌گونه‌ای که ضعف در آن باعث ضعف در پیشرفت‌ها و زندگی روز‌مره ما مردم می‌شود.

وی به سرقت کابل‌های مربوط به شبکه‌های همراه اشاره کرد و گفت: درگذشته چندین متر از کابل‌های مرتبط با آنتن‌دهی شبکه‌های همراه سرقت رفته است، دراین‌خصوص از متولیان خواهش کردیم که پایگاه آنتن‌دهی را طوری جای‌گذاری کنند که حداقل بتوانیم با دوربین مداربسته از آن مراقبت و محافظ کنیم.

دهیار روستای میان تنگان با بیان اینکه قطعی مدام اینترنت و اختلال در خطوط ارتباطی باعث کلافگی مردم شده است، گفت: مسئولان مربوطه باید دراین‌رابطه چاره‌اندیشی کنند، تاکنون وعده‌هایی از سوی مسئولان جهت بهبود وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت داده شده ولی هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار