رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

پوشش نامطلوب اینترنت و آنتن‌دهی در روستایی محمدآباد از توابع بخش چیتاب در شهرستان بویراحمد سبب نارضایتی ساکنین این روستا شد تا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل این مشکلات مطالبی را مطرح کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» روستای محمدآباد  از توابع شهر چیتاب در شهرستان بویراحمد قرار دارد و بیش ۵۰۰ نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

این روستا دارای جاذبه‌های مختلف گردشگری است و وجود این جاذبه‌ها می‌تواند به مقصدی برای بازدیدکنندگان تبدیل شود تا اهالی روستا در کنار کشاورزی از منافع گردشگری بهره‌مند شوند.

در طی سالیان گذشته روستای محمدآباد با مشکلاتی همراه بود که بعد از گذشت چند سال همچنان گلایه‌هایی از ادامه‌دار شدن این مشکلات مطرح شده است.

این روستا در بین شهر چیتاب، روستای چم سوخه و جوزار واقع شده است و با اینکه مناطق اطراف همگی دارای آنتن‌دهی و اینترنت هستند؛ اما روستای محمدآباد از نبود آنتن‌دهی و اینترنت رنج می‌برد.

اهالی روستا از مشکلات اینترنت گلایه‌هایی داشته و اظهار داشتند: برای دسترسی به آنتن‌دهی و اینترنت نیاز است به بالای ارتفاعات رفته تا آثاری از اینترنت در تلفن‌های همراه مشاهده شود.

این روستاییان در ادامه افزودند: مشکل آنتن‌دهی و اینترنت در سالیان گذشته تا امروز ادامه داشته است و در این سال‌های اهالی روستا چشم‌انتظار اقدام مسئولان هستند.

اهالی این روستا در اظهاراتی ادامه دادند: در حوزه‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات قول‌های برای بررسی مشکلات اینترنت این روستا داده شد؛ اما همچنان این مشکل، بدون حل باقی‌مانده است.

مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت روستای محمدآباد حل می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در روستاهای محمدآباد، ورمی، لیشکان و آن دسته از روستاهایی که کنار هم بودند حضور پیدا کردیم و آنتن‌دهی این روستاها به‌صورت فنی بررسی شد که مشخص شد این روستاها پوشش نامطلوب دارند.


سید محمود رادمنش گفت: اعتبار برای این روستاها اخذ شده و قرار است در سال آینده رفع مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت این روستاها مورد حل قرار گیرد؛ زیرا در شرایط حاضر در حال برطرف‌کردن مشکلات
۵۰ روستا هستیم.


وی گفت: در دولت سیزدهم از
۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار مشکلات اینترنت ۷۰۰ روستا مورد رسیدگی قرار گرفت که آماری مطلوب است.

رادمنش گفت: ۷۰ روستای دیگر که مشکلاتی در حوزه اینترنت و آنتن‌دهی داشتند، دارای درصد پیشرفت ۷۰ درصد به بالا است که بخشی از آنها دارای پوشش نامطلوب هستند و برای این روستاها اعتبارات لازم اخذ شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار