رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری مشکلات مردم از سایت صبح زاگرس؛

شهر لیکک با جمعتی بالغ بر ۲۵هزار نفر جمعیت در حالی که کم کم شاهد افزایش دما هستیم، اما ساکنان بعضی مناطق این شهر از قطعی مکرر و کمبود آب رنج می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، این روزها که هوا به سرعت درحال افزایش است قطعی‌های مکرر و نامنظم آب و همچنین اُفت فشار امان آنها را بریده است.

یکی از اهالی خیابان رهبری (روبروی پارک شهر)طی گفتگو با این پایگاه خبری گفت: متاسفانه چند روزی است که آب مورد نیاز مردم این محله بسیار کم و یا قطع و وصل می‌شود که پاسخگوی نیاز عمومی نیست.

یکی دیگر از اهالی همین منطقه گفت: این منطقه از گذشته تاکنون مشکل آب دارد و هر روز به مدت چند ساعت آب کاملاً قطع می‌باشد.

دیگری هم گفت: باتوجه به شروع فصل گرما، کمبود آب در این منطقه نمود بیشتری پیدا می‌کند، و در گرمترین فصل سال به اوج خود می‌رسد.

یکی از اهالی خیابان صیاد شیرازی نیز گفت: بدون اطلاع قبلی از صبح امروز آب قطع شد و هیچگونه آبی ذخیره نداشتیم، اطلاع‌رسانی می‌کردند که آب ذخیره کنیم.

لازم به ذکر است این پایگاه خبری پیگیری‌هایی با آب و فاضلاب بهمئی صورت داد، اما عدم پاسخگویی تماس و پیامک توسط متولیان مربوطه سبب شد تا نتیجه و دلایل مشخصی برای مشکلات آب دریافت نشود. هرچند این پایگاه خبری آماده دریافت پاسخ متولیان مربوطه است.(حق پاسخگویی برای متولیان محفوط می باشد).

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار