رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیر ارتباطات سیار خبر داد:

مدیر ارتباطات سیار شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره‌برداری و راه‌اندازی سایت‌های احداث شده در شهر یاسوج شاهد تغییر و تحول در حوزه ارتباطات همراه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس« آنتن‌دهی و اینترنت از جمله ضرورت‌های دنیای امروز است تا با پیشرفت فناوری‌های ارتباطی، همچنان برقراری تماس و اتصال به اینترنت از طریق شبکه تلفن همراه از پرکاربردترین و محبوب‌ترین روش‌ها باشد. 

ساخت و توسعه شبکه ارتباطی و اینترنت یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها توسط متولیان مربوطه است تا مناطقی که فاقد این موضوع بوده یا مشکلاتی دارند مورد رسیدگی و حل قرار گیرد.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و جمعیت زیادی را در خود جای‌داده است و یکی از مطالبه‌های مهم آنها آنتن‌دهی و اینترنت همراه است.

باید اشاره کرد در کنار توسعه اینترنت و آنتن‌دهی در شهر یاسوج اما مناطقی وجود دارد که آنتن‌دهی یا ضعیف بوده یا اینترنت با مشکلاتی مواجه است.

آنتن‌دهی نامناسب و اینترنت سبب اشکال و اخلال در کار شهروندان می‎شود و ضروری است متولیان مربوطه با بررسی این موضوع به دنبال رفع مشکل باشند.

دراین‌رابطه مناطقی از شهر یاسوج از جمله شهدای ۳ تا علوم پزشکی، حومه مادوان، در مجاورت دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه آزاد و بلهزار مشکلاتی از جمله آنتن‌دهی تا ضعف اینترنت وجود دارد. 

یوسف انصاری مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در شهر یاسوج از دو سال پیش تا امروز ایجاد ۳۵ سایت جدید برای رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت دنبال شده است.

وی به مناطق ایجاد سایت‌های ارتباطی اشاره کرد و گفت: این سایت‌ها از پل بشار، سروک تا مجاورت روستای مختار حدود ۱۲ تا ۱۳ سایت جدید احداث شده است. 

انصاری ادامه داد: در مناطقی دیگر تعدادی سایت کار شده و دکل نصب و آماده بهره‌برداری بوده و باید راه‌اندازی شود. این مناطق در  بنسنجان، شرف‌آباد، آهن‌‌آلات افشار و این مکانها را پوشش خواهد داد.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یک سایت در شهرک امام علی (ع) ایجاد و در مرحله بهره‌برداری بوده، در مجاورت خیابان شهید سلیمانی و  ورودی شهرک جهاد به اتمام رسیده است.

انصاری اظهار داشت: یک سایت در مادوان و بلهزار آماده است و باید راه‌اندازی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شبکه را از لحاظ به‌روزرسانی دنبال خواهیم کرد گفت: در هفته‌های بعدی با راه‌اندازی سایت‌های ذکر شده شاهد تغییر در حوزه ارتباطات شهر یاسوج و مناطق هم‌جوار خواهیم بود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار