رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-30 03:25 شماره خبر : 5126 https://sobhezagros.ir/short/V5gPg 0
ماجرای قطعی اینترنت در دیل گچساران؛

مشکلات اینترنت در روستای دیل گچساران سبب گلایه‌هایی شد تا علت موضوع در سرقت کابل‌های مخابراتی در این روستا باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در طی روزهای گذشته خبرهای از مشکلات اینترنت در روستای دیل گچساران توسط ساکنان این منطقه منتشر شد. دیل یک روستای گردشگری با جمعیتی بیش از ۲ هزار نفر است و گردشگرپذیر بودن آن اهمیت داشتن اینترنتی پایدار در آن منطقه را مضاعف کرده است.

در این روستا طبق اظهارات مطرح شده در طی یک بازه زمانی مشکلات اینترنت وجود دارد و شهروندان خواستار بررسی مشکلات توسط متولیان هستند.

لزوم داشتن اینترنت برای امورات سازمانی و همچنین شخصی سبب شده است تا جدیت بیشتری برای حل مشکلات این منطقه توسط متولیان در دستور کار قرار گیرد و این معضل در دستور کار آنها قرار بگیرد.

در همین رابطه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در روستای دیل اینترنت «فورجی» برقرار است و مشکلی در اینترنت تلفن همراه وجود ندارد.

محمود رادمنش با بیان اینکه مشکلات در اینترنت تلفن ثابت روستای دیل است گفت: در این روستا برای  بار پنجم است که کابل ورودی روستا توسط سارقان به سرقت رفته است و هر بار با جایگزین‌کردن آن بار دیگر کابل‌ها به سرقت رفته است. 

وی با بیان اینکه تهیه این کابل و جایگزینی آن به‌سختی صورت می‌گیرد ادامه داد: برای حل مشکل اینترنت تلفن ثابت با مخابرات تماس برقرار شد تا کابل تهیه و جایگزین شود. 

رادمنش گفت: روستای دیل دو سایت دارد و در حوزه اینترنت همراه مشکلی ندارد؛ اما بخش اینترنت  تلفن ثابت قطع شده است که با جایگزینی و درنظرگرفتن کابل این مشکل برطرف خواهد شد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار