رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-31 10:57 شماره خبر : 7367 https://sobhezagros.ir/short/NEbKq 0
نگرانی از نگاه رسانه‌ای رحمانی؛

سایت رسمی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون به‌روزرسانی نشده است؛ موضوعی که از نظر رسانه‌ای چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد هفته گذشته در نشست هیئت دولت مشخص شد و قرار است یدالله رحمانی به‌زودی مدیریت اجرایی ارشد استان را در دست بگیرد و جایگزین علی احمدزاده شود.

انتخاب رحمانی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد موافقان و البته مخالفانی داشت که شاید مهم‌ترین دلیل مخالفان ماجرای دنای شمالی و واگذاری آن به اصفهان باشد با این تصور که دولت از استان اصفهان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کرده است.

با همه تفاسیر این انتخاب انجام‌شده است و در نگاه اول خیلی از مردم استان به دنبال آشنایی با رحمانی و سوابق مسئولیتی وی بودند تا بدانند استاندار جدیدشان با چه کارنامه‌ای راهی این استان شده است.

با جستجوی نام «یدالله رحمانی» در اینترنت متوجه شدیم وی سایتی به نام خود دارد که اخبار، اطلاعات، رزومه و سایر موارد مربوط به خود را در ان بارگذاری می‌کند.

بررسی قسمت‌های مختلف سایت رحمانی نشان می‌دهد این سایت از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون به‌روزرسانی نشده است؛ موضوعی که از نظر رسانه‌ای چندان جالب به نظر نمی‌رسد؛ البته بررسی قسمت «درباره ما» این سایت نیز نشان می‌دهد که مطلبی کاملاً غیر مرتبط و نامفهوم به جمله‌بندی‌های عجیب درج شده است.

امیدواریم نگاه رسانه‌ای استاندار جدید و توجه وی به رسانه‌های استان همانند توجه به سایت شخصی خودش نباشد که از بهمن‌ماه سال 1402 تاکنون به‌روز نشده است.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار