رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-08 13:05 شماره خبر : 6843 https://sobhezagros.ir/short/eqkGB 0
مشاجره داغ مسئولان در یک جلسه؛

نشست شورای برنامه ریزی شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حالی برگزار شد که در این بین مشاجره کوپنی تاجگردون و شیخ پناهی یکی از مهمترین حواشی این نشست بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اولین نشست شورای برنامه ریزی گچساران با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام پناهی رئیس حوزه علمیه استان خطاب به نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت:آقای تاجگردون این جلسه مربوط به این نیست که بخواهید همه را محاکمه کنید! و این جلسه همه اش مال شما نیست و شما بیش از کوپن خودتان سخنرانی و وقت جلسه را گرفته اید.

تاج گردون در پاسخ هم افزود: جناب حاج‌آقا پناهی، شورای برنامه‌ریزی همین است و بنده هم‌اندازه کوپن خودم را می‌دانم  که چقدر است. نکته این است که شاید شورای برنامه‌ریزی حتی ساعت‌ها به طول بیانجامد و ختم به یکی دو جلسه هم نشود.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در ادامه هم تصریح کرد: نوع برگزاری جلسه خوب است و  نسبت به اعتبارات هر پروژه‌ای هم حق سؤال وجود دارد و معتقدم این موضوعات باید در سطح استان هم پیگیری شود.  الآن در شهرستان پروژه تعریف و اعتبارات هم تخصیص داده می‌شود اما بعضاً هیچ اختیاری یک مدیر شهرستانی در این خصوص ندارد  و آیا این حق برای مدیر شهرستانی وجود دارد که از مدیرکل مربوطه استان مطالبه کند؟ وگرنه جلساتی که مدیر شهرستانی بخواهد تماماً جوابگوی پروژه‌ها و اعتبارات آن‌ها باشد، هیچ معنایی ندارد.

امام‌جمعه گچساران افزود: بنابراین همین مطالبه‌ای که امروز آقای تاج گردون اینجا دارند قابل‌تحسین است و اما باید از مسئولان استانی و کشوری جهت رفع هر چه بیشتر مشکلات شهرستان هم‌چنین مطالباتی وجود داشته باشد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: رعایت قانون و حقوق ملت یک وظیفه است، بنده هم به‌خوبی می‌دانم که برخی مدیران شهرستانی، اختیاری در تخصیص اعتبارات و پروژه‌ها ندارند، لذا  آقای فرماندار صاحب حق این جلسه هستند پس اگر تخصیصی به اداره‌ای داده‌شده باید پیگیری و مطالبه شود و اگر امروز  کمی سخت بگیریم نتایج خوبی در آینده شاهد خواهیم بود و خواهش دارم که عزیزان در این خصوص ناراحت نشوند.

تاج گردون درادامه اظهار کرد: آقای پوزش جنابعالی به‌عنوان یک مسئول در سازمان برنامه‌وبودجه بایستی حساسیت ویژه‌ای نسبت به اعتبارات شهرستان گچساران نیز داشته باشید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار