رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-02 22:19 شماره خبر : 7424 https://sobhezagros.ir/short/NgK5p 0
پرده‌برداری صبح زاگرس؛

افتضاح تاجگردون تمامی ندارد و پیشرفت‌های استان به حاشیه رفته است، او بیشتر نگاهش به توسعه اطرافیان و نزدیکان خود است و حتی کمتر توجهی به مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» با معرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد حواشی زیادی پیرامون این مسئله در استان به وجود آمد که همچنان ادامه دارد و در آینده نیز ممکن است به قدری بیشتر برقرار شود.

در این بین میدان‌داری تاجگردون پیرامون انتخاب استاندار جدید باز هم مسائل مختلفی را به وجود آورد، از جمله اینکه گزینه‌های استاندار بومی همگی به حاشیه رفتند و تاجگردون با زیرکی تمام در دقیقه نود گزینه خود را رو کرد و افراد و شخصیت‌های مختلف در این باره را دور زد.

این اولین بار نیست که تاجگردون اقدام به خلاف‌گویی پیرامون عهدهای سیاسی خود می‌کند و در تاریخ کم‌سابقه است که این‌گونه یک نماینده مجلس باعث بی‌راهه رفتن مسیر سیاست در یک استان می‌شود.

اخباری به دست این رسانه رسیده است که ۵ مدیرکل از هفته قبل حکم خورده‌اند و همگی به واسطه تاجگردون کارشان پیش افتاده است و به‌مرور منتظر جلسات انتصاب خود هستند، حال آنکه هنوز استاندار مشخص نشده بود.

گفته می‌شود شخصیت‌های مختلف و سیاست‌مداران روزانه با افراد و خانواده تاجگردون در حال رایزنی برای مناصب هستند و گویا خانواده تاجگردون در حال چینش انتصابات هستند و استان از این قضیه در حال ضرر دیدن است.

افتضاح تاجگردون تمامی ندارد و پیشرفت‌های استان به حاشیه رفته است، او بیشتر نگاهش به توسعه اطرافیان و نزدیکان خود است و حتی کمتر توجهی به مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش دارد.

در طی سالیان اخیر تاجگردون ضربه‌های اساسی در عرصه سیاست خورد و به‌خوبی از غرور اولیه‌اش در توجه به مردم کاسته شد و باعث شد نگاه بیشتری به مردم داشته باشد اما این مهم اکنون به طریق دیگری در حال طی شدن است.

تاجگردون که گویا در پی این است انتقام سالیان اخیر خود را از برخی افراد بگیرد روزانه در حال اجرای برنامه‌های مختلفی است تا رویکردهای خود را جاری سازد.

او به‌خوبی توانسته است مسیرهای پشتی را در عرصه سیاست طی کند و حتی دوستانش را در این قضیه دور بزند.

مردم از استاندار جدید خواستار واکنش نسبت به احداث سد ماندگان هستند، در حالی که رحمانی برنامه‌ای در این خصوص ندارد و به فکر آینده سیاسی خود و حضور در انتخابات مجلس حوزه سمیرم است و قطعاً در این خصوص حساسیت‌های لازم را در نظر می‌گیرد و این محصول انتخاب تاجگردون و برخی اقدامات پشت پرده‌ای اوست.

باید دید عزم راسخ در خصوص این مسئله چه زمانی محقق می‌شود؟ و چه زمانی تاجگردون از مردم پاسخ قاطعی در این خصوص دریافت می‌کند؟

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار