رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
واکنش فرمانده سپاه به تحریم آمریکا علیه خودش؛

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به تحریم امریکا علیه خود او با بیان اینکه عزم ما برای طی مسیر درست راسخ‌تر می‌شود گفت: اقدام آمریکا تبلیغاتی و مصرف داخلی دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در پاسخ به سوالی در رابطه با تحریم خود وی، گفت: به‌نظر من سپاه فتح و بسیجیان مسیر درست را رفتند نکته اول این‌که این مسیر موجب خشم آنها شد. نکته دوم که خیلی مهم است این استاندارد دوگانه و افول اخلاق در غرب است. 

سردار حیمد حرم‌دل ادامه داد: ازیک‌طرف کشورهای دیگه و افراد دیگر از کشورهای مختلف علی‌الخصوص جمهوری اسلامی را تحت عنوان نقض حقوق بشر تحریم می‌کنند و یا در تبلیغات منفی قرار می‌دهند، از طرف دیگه فوج فوج در غزه، در لبنان، در فلسطین زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند، این یک استاندارد دوگانه است که امروز همه دنیا متوجه شدند در واقع با این حرکات رسوایی خودشان را داد می‌زنند.

وی ادامه داد: حالا ما رو تحریم کنند، ما که نه ملکی داریم، نه اموالی داریم و نه در حال رفت‌وآمد هستیم اجازه دهید تحریم کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد اتفاقا عزممان راسخ‌تر می‌شود، وقتی بدانیم که رفتارمان،  کارمان موجب خشم و غضب آمریکا می‌شود، ما مصمم‌تر می‌شویم، ضمن اینکه فکر می‌کنم این یک کار تبلیغاتی که فقط شاید مصرف داخلی برای خودشان دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویاحمد افزود: ما مسیری را که انتخاب کردیم ان‌شاءالله با قدرت ادامه می‌دهیم تا خدا هر چه بیشتر  بر رسوایی آنها خواهد افزود، ما هم امروز وظیفه داریم آنها را بیشتر از گذشته  در کنار نظامی، دفاعی و امنیتی باید سرکوب کنیم باید در حوزه افکار عمومی و شناخت بهتر مردم از این‌ها بیشتر تلاش کنیم.

وی تصریح کرد:آنها که شب و روز دارند مردم مظلوم و بی‌دفاع را به شهادت می‌رسانند بعد مردم کشورهای دیگر را تحت عنوان نقض حقوق بشر و کسانی که بالاخره دارند به کودکان و زنان و به‌شدت آسیب می‌رسانند در یک دوگانگی دیگران را مورد تحریم قرار می‌دهند.

وی افزود: ما مردم ایران بخصوص رسانه‌ها باید بیشتر تلاش کنیم که این اخلاق و دوگانگی رژیم منحوس آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها را بیشتر رسوا کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار