رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-02 08:54 شماره خبر : 7413 https://sobhezagros.ir/short/N2oKg 0
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد:

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز حرکت آمریکا در تحریم سردار خرم دل از افتخارات ما است و نشان می دهد سردار ما جایی دشمن را سوزانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سید جواد هاشمی مهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جنگ برای ما نعمت بود، در جنگ اطاعت پذیری مردم و ولایت مداری ما اثبات شد و مردم ما از دورترین مناطق کشور راهی جنگ شدند و استان ما رزمندان زیادی به جبهه اعزام کرد که با وحدت و ولایت مداری حماسه آفرینی کردند.

امروز بر قله‌های عزت ایستاده ایم

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی موضوع تثبیت آن دنبال شد و کشور امروز در اوج قدرت ‌و‌اقتدار بر قله‌های عزت ایستاده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:  انقلاب اسلامی و جنگ سبب شناخت دوست و دشمن، سره از ناسره و پالایش شد، ظهور روحیه ایستادگی و مقاومت از دستاوردهای جنگ بوده و همه در جنگ از کوچک تا بزرگ وحدت داشتند، اعتماد به نخبگان و ظهور رویش ها از آثار جنگ‌ است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی و قدرت برابر منطقه به دلیل مجاهدت‌های جنگ است، امروز کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و تشکیل جبهه مقاومت و صدور انقلاب و بلند شدن پرچم حمایت از فلسطین از نکات مثبت است.

سردار خرم‌دل خاری در چشم آمریکایی‌هاست

هاشمی مهر در ادامه به تحریم سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح از سوی آمریکایی جهانخوار اشاره کرد و گفت: امروز حرکت آمریکا در تحریم سردار خرم دل از افتخارات ما است و نشان می دهد سردار ما جایی دشمن را سوزانده است.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار