رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد؛

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از برخورداری رایگان حدود 414 هزار نفر از مزایای این بیمه در استان خبر داد و گفت: خدمات بیمه سلامت همچنان در حال گسترش است.

فروغ شباهنگ در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» از اقدامات گسترده این سازمان در حوزه سلامت خبر داد و گفت: جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان حدود 517 هزار نفر است که 70 درصد جمعیت استان را در برمی‌گیرد و شامل صندوق‌های روستاییان، کارکنان دولت، ایرانیان و سایر اقشار است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ارائه خدمات به 80 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان به‌صورت رایگان است و این افراد حق بیمه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنند. لذا سازمان بیمه سلامت اقدامات گسترده‌ای در سال‌های اخیر انجام داده که یکی از این اقدامات که در راستای عدالت اجتماعی است کمک به بیماران صعب‌العلاج است.

وی افزود: اقدامات دیگر نیز کمک‌هزینه خدمات درمان ناباروری است که یک هزار و 736 نفر تاکنون در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت این خدمات نشان‌دار شده‌اند درحالی‌که حدود 6 میلیارد تومان هم برای این بیماران هزینه شده است.

شباهنگ تصریح کرد: از دیگر اقدامات بیمه سلامت در سطح استان نیز بحث جوانی جمعیت است که در این راستا خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی _دانشگاهی به‌جز داروی سرپایی است که از اسفندماه سال قبل آغازشده است.

مشروح این گفتگو را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار