رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه فتح مطرح کرد:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز رژیم صهیونیستی با قتل و آدم کشی و کودک کشی مرتکب جنایت می شود، اما بیخ گوش این رژیم موشک و پهپاد به آنها حمله می‌کند و هیمنه آمریکا را شکسته ایم، امروز آنها به ما التماس می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سردار حمید خرم دل در آئین صبحگاه مشترک نیروی های مسلح با تشکر از حضور نیروهای نظامی، مدیران، نماینده ولی فقیه و معاون سیاسی و معاونت فراجا اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و از حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر و تشکر داریم.

دلیل لفظ مقدس برای جنگ هشت ساله

فرمانده سپاه فتح ابراز داشت: در سالروز دفاع مقدس از لفظ مقدس یاد می کنیم و همه کشورها در طول دوران خود با جنگی مواجه شده‌اند، اما باور داریم جنگ ما با سایر جنگ‌ها متفاوت است و از لفظ مقدس استفاده می‌کنیم.

انقلاب اسلامی با دفاع مقدس به جهان صادر شد

وی افزود: اخیرا در استان ما کنگره ملی شهدا برگزار شد و از خانواده شهدا و همه کسانی که در این راستا تلاش داشتند تشکر می‌کنیم. امامین انقلاب و خصوصا امام راحل در طول دوران مقدس میفرمایند« ما انقلاب را با جنگ و دفاع صادر کردیم و جنگی تحمیل شد تا انقلاب صادر نشود و اینکه جنگ برای ما نعمت بود» امروز ما در جنگ نقاط قوت و ضعف، شکوفایی استعدادها و شناخت دوست و دوست را داشتیم.

سردار خرم دل ادامه داد: امروز بسیج و سربازان اسلام جهان در مدیترانه، سوریه، لبنان و فلسطین و در مناطق مختلف دنیا حضور دارند و انشالله روزی پرچم لا اله الا الله بر برفراز قله‌های دنیا خواهد ایستاد.

به گفته امام رحل راه قدس از کربلا می گذرد

فرمانده سپاه فتح تصریح کرد: جنگی بر ما تحمیل شد تا انقلاب ما سرکوب شود اما خاری در چشم دشمنان شد تا نابودی اسرائیل مشاهده شود. در جنگ فرماندهان و نیروهای بسیج بدون هماهنگی امام  به سوریه اعزام شدند و امام گفت برگرید کربلا از راه قدس می گذرد و امروز نشانه های زوال اسرائیل آشکار است.

هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شده است

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی با قتل و آدم کشی و کودک کشی مرتکب جنایت می شود اما امروز بیخ گوش این رژیم موشک و پهپاد به آنها حمله می کند و هیمنه آمریکا شکسته است ‌و با صدور نامه به ما خواستار صبوری هستند. روزی ما سرباز آمریکا بودیم و پادشاه کشور اعلام می کرد جنگنده های ما را به جنگ ویتنام می برند و ما نمی‌دانیم و اگر کشوری در مجاورت ما درگیر جنگ می شد ما باید به جنگ می رفتیم و در این راه کشته دادیم اما نامی از آنها نیست.

سردار خرم‌‌دل گفت: امروز به قدری به شوکت و قدرت رسیده‌ایم که آدرس مقاومت و ایستادگی و ایثارگری به ایران را نشان می‌دهند.

هشت سال جنگ، ما را آماده و شکوفا کرد
 
وی ادامه داد: اگر هشت سال جنگ و  دفاع مقدس نبود معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم جنگ ما را آماده و شکوفا کرد، جریان مقاومت از دل تفکر جنگ شکل گرفت.
 
فرمانده سپاه فتح  تأکید کرد: ما تا زمانی که گوش به فرمان امام و رهبرمان باشیم پیروز خواهیم شد و هزینه خواهیم داد و هزینه شهدا هستند اما در قله‌ها قرار خواهیم گرفت.
 

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار