رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 19:21 شماره خبر : 7325 https://sobhezagros.ir/short/NEqJq 0
اندر احوالات رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد؛

برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به سرعت شتاب‌زده شدند و با استانداری که هیچ گونه برنامه مشخصی از وی برای استان ارائه نشده است مصاحبه بگیرند، تا به قول خودشان از الان خود را در ذهن و یاد آن استاندار جای دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» روزهای گذشته روزهای پر التهابی در انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد بود، در حالی که اخبار رسانه‌ها حاکی از بکارگیری افراد دیگری در این منصب بود، در خبری جدید حکایت‌ها به سمت انتصاب فرد دیگری آمد.

عملکرد رسانه‌های استان در این بین قابل نقد است، از روزها قبل اسامی افرادی در رسانه‌های استانی مطرح شد که با گزینه نهایی همخوانی نداشت، از خانم مولاوردی گرفته تا معاون سابق عمرانی استاندار؛ مسئله‌ای که مدام با ذهن و روح مخاطب بازی می‌کرد.

در این بین رسانه هایی هم بودند که به آرامی و در آرامش به این مسئله پرداخت کردند و مانع از ایجاد هیاهوهای کاذب در این باره شدند که سیاست مناسب‌تری بود و در آینده این چنین رسانه‌هایی قطعا جایگاه مناسب‌تری در افکار عمومی خواهند داشت تا اینکه با ارائه جدول اقدام به انتشار اسامی غیرواقعی کنند.

برخی رسانه‌های استان نیز به سرعت شتاب‌زده شدند و با استانداری که هیچ گونه برنامه مشخصی از وی برای استان ارائه نشده است مصاحبه بگیرند، تا به قول خودشان از الان خود را در ذهن و یاد آن استاندار جای دهند تا بعدا هم به شکل اقماری در کنارش باشند و با غول سازی کاذب از خود عملا بخواهند خود را صاحب رسانه و اثرگذاری در کهگیلویه و بویراحمد جای بزنند.

این دو روش زودگذر نگاهی غیرمنطقی به داستان است که می‌طلبد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از هم اکنون پیگیر برنامه‌های استاندار باشند تا اینکه بخواهند به دنبال اسامی مدیران یا اخذ مصاحبه و پیام باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار