رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-30 20:45 شماره خبر : 5141 https://sobhezagros.ir/short/4Pb0A 0
درگفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

فرماندار بهمئی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»، شهرستان بهمئی با افتتاح ستادهای انتخاباتی یکی پس از دیگر شور و حال انتختباتی به خود گرفت. و مردم این شهرستان خود را برای حماسه‌ای دیگر آماده می‌کنند.

در این راستا علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور آمادگی کامل را داریم.

علی محمدی با تاکید بر لزوم حضور مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: در انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنیم که بتواند اقتدار ایران اسلامی را در جهان حفظ کند.
وی گفت شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تنظیم کننده اقتدار نظام اسلامی ایران است.

فرماندار بهمئی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تاکید کرد و گفت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات، برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

علی محمدی ۸ تیر را روز تجلی، همدلی، همزبانی و  روز خلق حماسه‌ای دیگر دانست و گفت: حضور گسترده ملت شریف ایران در روز هشتم تیرماه نشان خواهد داد که ما ملت ایران در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

وی گفت: بدون شک حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نه تنها عمل به وظیفه ملی و دینی است بلکه باعث شادی روح شهید جمهور محبوب و خوشحالی مقام معظم رهبری خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: امسال ۷۲شعبه اخذ رای در این شهرستان برای اخذ رای مردم پیش بینی شده است.

عالترین مسئول شهرستان بهمئی گفت: 33 شعبه شهری و 39 شعبه روستایی آمادگی کامل جهت دریافت رای مردم را دارند.

وی گفت: از این تعداد 38 شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار است که زیرساخت‌ های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان بهمئی فراهم شده است.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار