رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
واکنش‌های ادامه‌دار به تحریم فرمانده سپاه؛

سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه در فهرست تحریم‌ها واکنش نشان داد و این اقدام را نمایانگر ناتوانی در برابر اراده ملت ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در بیانیه بسیج اساتید آمده است:

اقدام خصمانه دولت یاغی آمریکا در قرار دادن نام سردار حمید خرم‌دل در فهرست تحریم‌ها، بار دیگر چهره واقعی هیئت حاکمه این کشور را در به کارگیری روش‌های خصمانه و غیرانسانی علیه ملت‌های آزادی‌خواه جهان نشان داد.

بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: حضور فعال و هوشمندانه سپاه فتح استان در خدمات‌رسانی به مردم و موفقیت‌های چشمگیر سردار خرم‌دل در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، عمرانی، امنیتی و فرهنگی، نشان‌دهنده توانمندی و شایستگی وی در هدایت نیروهای انقلاب و تلاش‌های خالصانه در مسیر خدمت به ملت ایران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک، اقدام مذبوحانه و بی‌ثمر دولت آمریکا نه‌تنها خللی در اراده ملت ایران و فرماندهان سپاه پاسداران وارد نخواهد کرد، بلکه محبوبیت و نفوذ آنان را در میان مردم فهیم و مقاوم کشورمان بیشتر و عمیق‌تر خواهد ساخت.

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در حالی که دولت آمریکا خود به عنوان حامی اصلی گروه‌های تروریستی در جهان و به ویژه رژیم صهیونیستی عمل کرده و همچنان در پی حمایت از تروریسم است، چنین اقداماتی تنها پرده از نیات پلید و استعماری آن برمی‌دارد.

این بیانیه با بیان اینکه رابطه عمیق و مستحکم میان مردم و نیروهای مسلح ایران، منبع قدرت و اقتدار حقیقی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند در برابر این قدرت مردمی ایستادگی کند.

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا خواهد داد که مقدمه‌ای برای دیگر شکست‌های این کشور خواهد شد و خواب‌های جبهه استکبار را به کابوسی هولناک بدل خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار