رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-15 13:36 شماره خبر : 3946 https://sobhezagros.ir/short/NE9y2 0
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تشریح خسارت‌های ناشی از بارش‌های شب‌های گذشته پرداخت و گفت: بارش‌های شدید به بخش‌های مختلف کشاورزی، شیلات، دام و... خسارت وارد کرد.

علیرضا نیک‌روز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص وضعیت کهگیلویه و بویراحمد بعد از بارش‌های شب گذشته گفت: همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش این سامانه و بارندگی قرار گرفتند و در شهرستان‌های باشت و گچساران بیشترین باران را داشتیم. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این بارندگی تلفات جانی نداشتیم گفت: بارش شدید باران و بوران سبب خسارت به کشاورزان، باغات و صیفی‌جات و... شد. 

وی به وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه راه، جاده‌های روستایی‌ و جاده پاتاوه - دهدشت مشکلاتی رخ داد که مشکلات برطرف شد و در حوزه عشایر که در حال کوچ هستند تحت تأثیر این سامانه قرار گرفتند اما با توجه به اینکه هشدارهای قبلی صادر شد مشکلی چندانی مشاهده نشد؛ هرچند رویدادهای مشابهی در آینده خواهیم داشت. 

نیک‌روز با بیان توصیه‌هایی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد موضوع خود مراقبتی را جدی بگیرند و به توصیه‌های مدیران و هواشناسی توجه کنند و تلاش کنند محصولات مختلف شیلات، کشاورزی، دام و باغات خود را بیمه کنند تا در صورت خسارت احتمالی در زمان بحران بیمه به آن‌ها خسارت پرداخت کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار