رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 10:20 شماره خبر : 4056 https://sobhezagros.ir/short/V0lK7 0

علی رغم توانایی‌های خوبی که برخی از افراد مطرح شده دارند، اما به‌نظر می‌رسد انتخاب فردی که تجربه‌های گوناگون کاری را داشته باشد و به‌عنوان متنفذ مطرح باشد می‌تواند گره‌گشایی موثری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» زمزمه های گوناگونی از انتخاب مسئول دفتر منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در فضای عمومی جامعه به گوش می رسد، مسئله مهمی که پیش از این برای مهدی روشنفکر حواشی زیادی ایجاد کرد.

بهره‌گیری از تجربه دوره‌های قبلی می‌تواند سرفصل خوبی را برای نماینده جدید ایجاد کند.

یکی از مهمترین مسائلی که می‌تواند در ابتدای کار عملکرد بهرامی را به کلی به حاشیه ببرد این نکته است؛ گزارش‌های حاصله نشان می‌دهد تقاضاهای زیادی در برهه کنونی به سمت بهرامی رفته است، که البته واقعا این نکته باید مورد تصور باشد که وی نمی‌تواند در برهه کنونی پاسخگوی این همه تقاضا باشد و منطقی به نظر نمی‌رسد.

در محافل مختلف نقدهای زیادی در خصوص بهرامی در این خصوص به گوش می‌رسد، محمد بهرامی رویکرد چهره به چهره را انتخاب کرده است و پاسخگویی را به اطرافیان خود واگذار کرده است که مردم به شکل مداوم با این پاسخ که وی در جلسه است، روبرو می‌شوند.

این رویکرد در یک برهه زمانی به شکل مشابه باعث شد که حسینی پور نماینده گچساران و باشت با یک شکست عمومی در افکار عمومی مواجه شود.

علی رغم توانایی‌های خوبی که برخی از افراد مطرح شده دارند، اما به‌نظر می‌رسد انتخاب فردی که تجربه‌های گوناگون کاری را داشته باشد و به‌عنوان متنفذ مطرح باشد می‌تواند گره‌گشایی موثری داشته باشد و در ادامه مسیر همواری را رقم بزند.

افراد مطرح شده علی رغم تخصص کافی می‌توانند در حوزه های دیگری کمک کار این نماینده باشند و به پیشبرد امور کمک کنند.

باید دید طی روزهای آینده محمد بهرامی در این گذرگاه سخت کدام مسیر را انتخاب می‌کند؟

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار