رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/03/01 Tuesday - 2024 21 May الثلاثاء ، 13 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 20:32 شماره خبر : 3817 https://sobhezagros.ir/short/V1o75 0
مسئولانی که فقط عکس یادگاری می‌گیرند؛

رضا چمبری ساکن شهرستان بهمئی به نمایندگی از ایران در رقابت‌های جهانی هوش مصنوعی با بی‌مهری مسئولان شهرستان عازم کشور ترکیه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، رضا چمبری از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد عضو تیم منتخب هوش مصنوعی  جمهوری اسلامی ایران، جهت شرکت در رقابت‌های جهانی اختراعات، نوآوری و هوش مصنوعی عازم کشور ترکیه شد.

رضا چمبری در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: رقابت‌های جهانی اختراعات و نوع آوری، «یک ایده، یک دنیا» است که در سال ۲۰۲۴ به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار خواهد شد.

چمبری افزود: این رقابت‌ها که همه ساله با شمار زیادی از شرکت کنندگان از سراسر دنیا و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می‌شود در سال ۲۰۲۴ میلادی به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار خواهد شد. 

عضو خانواده رضا چمبری گفت: رضا از جوانان مبتکر و مخترع استان است که طرح‌های زیادی برای اجرا دارد ولی به‌ دلیل کمبود بودجه بسیاری از طرح‌ها وی عملیاتی و اجرایی نشده است.

وی با گلایه از عدم حمایت ارگان‌های دولتی متولی از این استعداد‌ها تصریح کرد: برخی از مسئولان تنها عکس یادگاری با افتخار آفرینان می‌اندازند و از حمایت‌های مادی و در خور شان نخبگان خبری نیست.

این عضو خانواده با اشاره به مراجعات مکرر خود جهت حمایت به اداره آموزش و پرورش گفت: متاسفانه آموزش و پرورش هیچگونه همکاری و حمایتی از ما نکردند و مراجعات ما فایده‌ای نداشت.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تعامل خوبی با جامعه پژوهشگران دارند و در این راستا شهرداری لیکک مقداری از هزینه این مخترع نوجوان را متقبل شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار