رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-22 08:11 شماره خبر : 4071 https://sobhezagros.ir/short/4z3Eq 0
اندر احوالات منتخب مردم گچساران و باشت؛

رویکرد نازگردونی که این روزها به سرگردونی مبتلا شده است احتمالا در روزهای آتی با مسائل پیچیده‌تری مواجه شود و تذکر استاندار به وی در برهه زمانی کنونی می‌تواند تاییدی بر ادعای فوق باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گذر زمان در برهه‌های زمانی سیاسی مختلف همیشه باعث ایجاد رویکردهای مختلفی می‌شود که باعث باور همان ضرب‌المثل معروف است که می‌گوید؛ سیاست پدر و برادر نمی‌شناسد و به کسی وفا ندارد.

غلامرضا تاجگردون مانند دیگر سیاسیون از این مسئله گریزی ندارد و اکنون در برهه زمانی قرار دارد که سیاست‌های مرکزی و استانی با وی همخوانی ندارد و او را در چارچوب زمانی خود دخیل نمی‌داند.

شاید بهترین مدعا برای این قضیه انتظارهای طولانی وی برای دیدار با برخی مسئولان کشوری و گاها بدون دستاورد است که وی را سرگردان کرده است، بازیگری که امروز در یک بهت عجیب فرو رفته است و مطالبات بزرگ وی در قالب ساخت پتروشیمی و پالایشگاه به سمت اخذ سهمیه گازوئیل برای تراکتورها رفته است.

عملا وقتی سطح مطالبه گری یک بازیگر سیاسی که در زمان روحانی نازش خریدار داشت و شاید عنوان نازگردون برایش مناسب بود، به چنین رویکردی رسیده است دور از انتظار نیست که با بی‌توجهی بیشتری مواجه شود.

البته سرکشی از کلاس‌های درس و اعلام برگزاری برخی کلاس‌های درسی ویژه کودکان کاری قابل تحسین است اما در هیچ برهه زمانی از وی شاهد چنین رویکردی نبودیم، گویا مطلب قابل توجهی برای انتشار در عناوین مختلف ندارد.

رویکرد نازگردونی که این روزها به سرگردونی مبتلا شده است احتمالا در روزهای آتی با مسائل پیچیده‌تری مواجه شود و تذکر استاندار به وی در برهه زمانی کنونی می‌تواند تاییدی بر ادعای فوق باشد.

تاجگردونی که گاهی استانداران در برابر وی با احترام می‌ایستادند، اکنون به‌خوبی می‌داند که دیگر نمی‌تواند در قبای سابق خود حکمرانی کند و عملا چارچوبی مشخص برای روند وی اتخاذ شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار