رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته های دوازدهم شهریور ماه؛

صبح زاگرس دراین قسمت از عکس نوشته های خود سایه قاچاقچیان ذغال بر روی درستان کهنسال بلوط و قلع و قم این درختان کهنسال اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس،27شهریور زمان برگزاری پنجمین رویدادتولیدمحتوا بسیج،وصیت شهید کهگیلویه‌ای به بانوان،بزرگترین پروژه گردشگری یاسوج اندرخم یک کوچه؟،امام حسین (ع) بزرگترین معلم آزادگان جهان است وبلوط‌های زاگرس زیر تیغ قاچاقچیان زغال از جمله فتونیوز هایص بح زاگرس است.

قامت بلوط‌های چند هزارساله زاگرس به‌عنوان مأمنی برای زیستمندان، این روزها با زخم‌های زیادی عجین شده که می‌توان به پروانه بلوط خوار و حتی آفات قاچاق سوخت و آتش‌سوزی‌های سریالی آن را ربط داد.

خبرفوق را (اینجا) بخوانید

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کهیلویه و بویراحمد گفت: حضرت امام حسین (ع) بزرگترین معلم آزادگان جهاناست و همه باید از ارزش‌های قیام امام حسین درس بگیریم.

خبرفوق را (اینجا) بخوانید

باید بدانیم که حوزه گردشگری استان با برخی مشکلات زیرساختی و البته سوءتدبیرها در طول سالیان متمادی نیز مواجه بوده،مشکلاتی که شاید در نگاه نخست کوچک و یا کم‌اهمیت جلوه کند .

خبرفوق را (اینجا) بخوانید
امام را تنها نگذارید و از خواهرانم مى خواهم که حجاب اسلامى را رعایت کنند.
خبرفوق را (اینجا) بخوانید

دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:27شهریور ماه به مدت دو روز در 48ساعت رقابت فشرد و سخت پنجمین رویداد تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج استان با حضور تیم های برتر استارتاپهای شهرستانی در استان برگزار خواهد شد.

خبرفوق را (اینجا) بخوانید
 
 
انتهای پیام
 
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار