رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 11:02 شماره خبر : 3652 https://sobhezagros.ir/short/4aM8y 0
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران:

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران گفت: حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به برخی مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در جای خود پیروزی بسیار بزرگی است که این پاسخ دندان‌شکن نیز درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

جهانگیر علیزاده، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق با رمز «یا رسول‌الله» صورت گرفت، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ۲۶ فروردین‌ماه امسال دلاور مردان سبزپوش سپاه اسلام، پاسخی هوشمندانه به تجاوزات بی‌شمار رژیم غاصب اسرائیل دادند که این پاسخ مقتدرانه و غرورآفرین شادی همه ملت‌های مسلمان را به دنبال داشت و مایه فخر محور مقاومت شد.

وی بابیان اینکه حمله ایران حقی طبیعی و پاسخی شایسته بود، افزود: حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به برخی مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در جای خود پیروزی بسیار بزرگی است که این پاسخ دندان‌شکن نیز درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

علیزاده گفت: آنچه در بامداد ۲۶ فروردین‌ماه دیده شد بخش کوچکی از توانمندی‌های موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که دنیا را به تعجب واداشت و هیمنه پوشالی رژیم منحوس اشغالگر قدس و ابهت آن گنبد آهنینی که سال‌ها به آن می‌بالیدند، برای همه جهانیان شکسته شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به اینکه حمله ایران به اسرائیل بسیار گسترده بود تصریح کرد: امروز اسرائیل در مقابل یکی از گروه‌های فلسطینی به نام حماس گرفتارشده و آن‌چنان عرصه بر آن‌ها تنگ‌شده که دیوانه‌وار دست به هر اقدامی می‌زند.

وی ادامه داد: باید توجه کرد که اقدام ۲۶ فروردین‌ماه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه و به‌نوعی در راستای دفاع از خاک کشور بوده است. جمهوری اسلامی ایران در این عملیات فقط اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف گرفته و بیشتر باهدف پیدا کردن حامیان این رژیم غاصب بوده تا همچنان از نسل‌کشی بی‌سابقه در غزه جلوگیری شود.

علیزاده در ادامه تصریح کرد: البته عمق شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی طوری بوده که دیوانه‌وار دست به جنایت‌ها و قتل و عام کودکان و زنان بسیاری در غزه کرده است؛ بنابراین همه باید به هوش باشیم و در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن بازی نخوریم اما جمهوری اسلامی با درک دقیق و همه‌جانبه از شرایط منطقه‌ای و تجزیه‌وتحلیل دقیق ابعاد مسئله، همیشه پاسخ هوشمندانه به دشمنان را انتخاب می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران بابیان اینکه پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود، تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل باید بداند در صورت تکرار چنین اشتباهاتی با پاسخ قاطع و کوبنده نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد. امید آنکه شاهد پایان حیات ننگین این غده سرطانی از روی کره زمین باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار