رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/02/19 Wednesday - 2024 08 May الأربعاء ، 29 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 18:15 شماره خبر : 3773 https://sobhezagros.ir/short/Nj55X 0
پیگیری سوژه‌های مردمی؛

در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی برخی از شهروندان لنده‌ای در خصوص افزایش چندروزه ولتاژ برق از ۲۲۰ به ۲۴۰ ولت گلایه داشتند و خواستار پیگیری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی برخی از شهروندان لنده‌ای در خصوص افزایش چندروزه ولتاژ برق از ۲۲۰ به ۲۴۰ ولت گلایه داشتند و خواستار پیگیری شدند.

بحث افزایش و یا کاهش ولتاژ برق به‌خودی‌خود می‌تواند باعث واردساختن خسارت جدی به وسایل برقی از جمله یخچال، کولر، تلویزیون و سایر وسایل شود.

واکنش مردم لنده به افزایش ولتاژ برق

یکی از مسائل بسیار مهم در صنعت برق بحث ایمنی و حفاظت است. اضافه ولتاژی که در تجهیزات و وسایل الکترونیکی ایجاد می‌شوند می‌تواند باعث خطرات بسیار زیادی شود.

واکنش مردم لنده به افزایش ولتاژ برق

این مسئله مهم باعث گلایه‌مندی برخی از شهروندان شده است چرا که خطر سوختگی وسایل خانگی از چالش‌های مهمی است که با آن مواجه هستند.

واکنش مردم لنده به افزایش ولتاژ برق

رئیس اداره برق شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص افزایش ولتاژ برق گفت: بحث افزایش ولتاژ برق یک مسئله مهم و جدی است.

البرز مددی گفت: باید مناطقی که دارای افزایش ولتاژ هستند سریعاً گزارش کنند تا نسبت به کاهش ولتاژ برق از طریق ترانس اقدام شود.

وی افزود: این اضافه ولتاژ می‌تواند بر اثر عوامل درونی و بیرونی ایجاد شود، مانند اختلال در شبکه‌های سوئیچینگ (قطع و صل خطوط)، اتصال کوتاه، وصل بودن مدار با طول زیاد باشد باید بررسی شود.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار