رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 11:55 شماره خبر : 3637 https://sobhezagros.ir/short/erXLz 0
داغ‌های مجازی؛

انتشار مطلبی از سوی غلامرضا تاجگردون در خصوص استفاده از «فاکس» در ادارات شهرستان باشت واکنش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» غلامرضا تاجگردون منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت که همواره حضور فعالی در فضای مجازی دارد با انتشار مطالبی در صفحه مجازی خود خبر از تلاش‌های خود برای شروع به کار در مجلس دارد.

تاجگردون اخیرا در صفحه مجازی خود مطلبی منتشر کرده است که در نوع خود جالب توجه بود و البته واکنش برخی فعالان فضای مجازی را نیز به دنبال داشت.

تاجگردون در این پست به نامه‌نگاری‌های خود با ادارات شهرستان باشت اشاره کرد و نوشت «برخی ادارات باشت فاکس نداشتند ... به نظر شما اول باید بروم سراغ باز کردن تونل دیل یا تأمین فاکس ادارات باشت»

این پست تاجگردون واکنش‌هایی را به دنبال داشت؛ یکی از کاربران فضای مجازی در پاسخ به این مطلب نوشت: این بنده خدا خودشو معمار کبیر اقتصاد ایران می‌دوند اما نمیدونه که چندساله فاکس جمع‌آوری‌شده و ادارات از سیستم کارتابل اتوماسیون اداری استفاده می‌کنند.

پیگیری‌های خبرنگار صبح زاگرس نیز نشان می‌دهد ادارات از سیستم اتوماسیون استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد نسخه جدید غلامرضا تاجگردون هنوز به‌روزرسانی نشده است.

نسخه جدید غلامرضا تاجگردون به‌روز نیست!+ عکس
نسخه جدید غلامرضا تاجگردون به‌روز نیست!+ عکس
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار