رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری مطالبات مردمی؛

مدیریت شهری در یاسوج حداقل‌ترین حق شهروندی که برخورداری از آسفالتی یک‌دست است را از شهروندانش دریغ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مدیریت شهری در تمام نقاط دنیا باهدف احترام و رعایت حقوق شهروندی و جذب گردشگر همواره در تلاش است تا استانداردهای لازم را در بخش‌های مختلف شهر ایجاد کند و شهروندان از آسایش لازم برخوردار شوند که موضوع آسفالت شهری نیز یکی از این موارد است.

اما مدیریت شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان پایتخت طبیعت از آن نام برده می‌شود و همواره میزبان مسافرانی از کشورهای مختلف است حداقل‌ترین حق شهروندی که برخورداری از آسفالتی یکدست است را از شهروندانش دریغ کرده است. 

به‌جرئت می‌توان گفت تنها چند متر از خیابان‌های اصلی و گاها فرعی شهر دارای آسفالتی یکدست است و همیشه نه‌تنها راننده بلکه سایر سرنشینان وسایل نقلیه باید مراقب تلفات ناشی از افتادن چرخ ماشین در چاله‌چوله‌های خیابان‌ها باشند. 

یکی از این خیابان‌های پرتردد یاسوج که اصلاً کیفیت مناسبی ندارد خیابان امام حسن (ع) در نجف‌آباد و همچنین جاده سروک (جنب کارخانه قند) است که از ابتدا تا انتهای آن دارای چاله‌چوله‌های بسیار یاست و همین مسئله باعث گلایه شدید اهالی ساکن در این نقطه از شهر یاسوج شده است.

یکی از رانندگان تاکسی مسیر سروک در گفتگو با صبح زاگرس با ابراز گلایه از وضعیت بسیار بد آسفالت جاده سروک و خیابان امام حسن (ع) بیان کرد: استهلاک ماشین با هر بار افتادن در این چاله‌چوله‌ها بالا رفته گاهی چاره‌ای نداریم جز این‌که خودمان را در این چاله‌ها بیندازیم تا با خودروی مقابل تصادف نکنیم و مشخص نیست مدیریت شهری چه می‌کند که انگار سال‌هاست دستی به راه‌های این شهر نکشیده‌اند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار