رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-25 11:13 شماره خبر : 3028 https://sobhezagros.ir/short/erXpZ 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

بازرس مجمع عالی جهادگران کشور از واگذاری برخی از پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی خبرداد.

سلمان تاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با اشاره به رویکرد جدید جهادگران بسیج سازندگی در کشور گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارگروه‌های تخصصی مجامع جهادی استان‌ها در حوزه‌های مختلف یکی از کار‌های مجمع عالی جهادگران بوده که در دوره گذشته انجام‌گرفته است.

 

بازرس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: همچنین برای توسعه راهبردی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی برای واگذاری به گروه‌های جهادی دستورالعمل رتبه‌بندی تنظیم و به امضا سازندگی کشور و سپاه کشور رسید.

 

وی افزود: این دستورالعمل در ۳ سطح دیده شده که بر اساس سابقه گروه جهادی و آیتم‌های دیگر از سطح یک تا سه دسته‌بندی می‌شوند و طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قابل‌واگذاری بسیج سازندگی به این گروه‌های دارای صلاحیت جهت اجرا داده خواهد شد.

 

تاج‌الدینی گفت: یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته ایجاد قرارگاه‌های جهادی پهنه‌ای و منطقه‌ای است که این قرارگاه‌ها تجهیز خواهند شد و وظیفه پشتیبانی از گروه‌های جهادی را برعهده دارند.

 

بازرس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: باتوجه‌به رویکرد جهادی دولت سیزدهم قطعاً اقدامات حمایتی دولت و جلسات تعاملی سپاه با دولت و استفاده از پتانسیل و ظرفیت بالای گروه‌های جهادی جهت رفع محرومیت‌زدایی در مناطق محروم با نگاه ویژه دولت و سپاه روند خیلی خوبی در سال جدید خواهد گرفت.

 

تاج‌الدینی گفت: تشکیل کارگروه‌های کشوری و اصلاح نظام‌نامه جهادی توسط مجمع عالی کشور در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری را نیز در دستور کار خود داشته و به اتمام رسانده است.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار