رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 12:03 شماره خبر : 7333 https://sobhezagros.ir/short/VpoJg 0

نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی اش به انفجار پیجرها در لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سید ناصر حسینی پور نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری‌اش با اشاره به انفجار پیجرها در لبنان نوشت:‏در بحث انفجار ‎پیجرها این هم آخرعاقبت اعتماد به برندهای جهانی و معروف در قلمرو یهودی‌ها...

وی ادامه داد: شاید این ها تجربه‌ای بشود که دوستان حوزه ارتباطات برون مرزی به جای خرید از برندهای اروپایی، غربی و چینی به جوانان و شرکت‌های ‎دانش بنیان ایرانی اعتماد کنند.

نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی خودتان تولیدکننده و فناوری در اختیارتان باشید، قضیه متفاوت خواهد بود.

گفتنی است رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه (27 شهریورماه) در اقدامی جنایت‌کارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد. این دستگاه‌ها طبق بیانیه حزب‌الله لبنان توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورداستفاده قرارگرفته بود.

موج دوم انفجار دستگاه‌های ارتباطی صدای چندین انفجار در ناحیه جنوبی بیروت و تعدادی دیگر از مناطق لبنان شنیده شد. در پی انفجار این دستگاه‌ها، داخل تعدادی از آپارتمان‌ها، خودروها و موتورسیکلت‌ها آتش‌سوزی رخ داد. وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای از افزایش تعداد تلفات موج دوم انفجار دستگاه‌های ارتباطی به 20 شهید و 450 زخمی خبر داد.

 

واکنش نماینده سابق گچساران به انفجارهای لبنان
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار