رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
گزارش ویدئویی؛

مردم شهرستان لنده نسبت به عملیات «وعده صادق ۲» و حمله موشکی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مردم شهرستان لنده نسبت به عملیات «وعده صادق ۲»و حمله موشکی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان دادند.

بدون شک این عملیات یک شکست تاریخی را برای پدافند چهارلایه ده‌ها میلیارددلاری اسرائیل رقم زد. پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شامل چهارلایه گنبد آهنین، فلاخن داوود، «پیکان ۲» و «پیکان ۳» است که چندین میلیارد دلار روی دست صهیونیست‌ها هزینه گذاشته است.

مردم این شهرستان همانند سراسر ایران اسلامی اقدام مقتدرانه و عزت‌آفرین هوافضای سپاه پاسداران و شورای‌عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح ایران را که در پاسخ به جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و همچنین در انتقام از خون سرداران شهید ایران اسلامی و رهبران جبهه مقاومت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه را یکی دیگر از برگ‌های زرین و افتخارآمیز سپاه و انقلاب اسلامی در مقابل جبهه کفر را جشن گرفتند و از زحمات همه کسانی که در طراحی، اجرا و عملیاتی نمودن این حمله موشکی نقش ایفا کردند قدردانی کردند.

ادامه را می‌توانید در کلیپ مشاهده نمایید:

دانلود
1403-07-11 18:28 شماره خبر : 7646 https://sobhezagros.ir/short/V7rd6 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات