رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-11 09:59 شماره خبر : 195 https://sobhezagros.ir/short/4a5E4 0
باپیگیری رسانه ای؛

با پیگیری های رسانه ای محله بختیاری ها در شرف آباد یاسوج آسفالت شد.

به گزارش صبح زاگرس؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ملقب به پایتخت طبیعت ایران در برخی از زیرساخت مشکلاتی دارد که‌ها نیازمند توجه بیشتر است، این مشکلات نیز در حاشیه شهر و مناطق حاشیه‌نشین به چشم می‌خورد.

یکی از مناطق حاشیه‌نشین یاسوج که فاصله کمی تا مرکز شهر دارد محله بختیاری‌ها در شرف‌آباد یاسوج بوده که خانوار زیادی را در خود جای‌داده است.

یکی از مشکلات اصلی این محله نداشتن آسفالت و جدول‌کشی در برخی از خیابان‌ها است که اهالی ساکن در این  محله درخواست رسیدگی به وضعیت پیرامون خود رادارند.

پیش‌ازاین در بازدید میدانی خبرنگار ما و گفتگو با اهالی این منطقه برخی از مشکلات آنان رسانه‌ای شد که آسفالت خیابان از اصلی‌ترین مطالبه مردم این منطقه بود.

خبر را اینـــــجا بخوانید.

اکنون و پس از گذشت زمان کوتاهی از رسانه‌ای شدن مشکل خاکی بودن محیط اطراف خانوارها، خیابان این محله از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

 گفتنی است عوامل زیادی برافزایش حاشیه‌نشینی در یاسوج مؤثر است، عواملی همچون، نرخ عوارض و مالیات، بالا بودن هزینه اولیه زندگی و از همه مهم‌تر بالا بودن قیمت مسکن و زمین که همگی دلایل بر بالا رفتن جمعیت حاشیه‌نشین در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

از طرفی اگر در حاشیه شهر یاسوج امکانات اولیه زندگی و زیرساخت‌ها ازجمله آب، جاده آسفالته مبلمان شهری و سایر امکانات فراهم باشد از تراکم جمعیت در مرکز شهر کاسته می‌شود که ضروری است این موضوع  در شورای ترافیک نیز مطرح شود.

تصاویری آسفالت خیابان‌های محله بختیاری پس از پیگیری‌های رسانه‌ای در زیر آمده است:

تصاویر تکمیلی: 
 
انتهای پیام/
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار