رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
بررسی مطالبه مردمی:

دو سالن ورزشی در منطقه کمتر توسعه‌یافته زیلایی چشم‌انتظار افتتاح است تا مدیرکل ورزش و جوانان خبرهایی از رفع مشکلات این سالن‌ها مطرح کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توسعه ورزش روستایی سبب هیجان و شناسایی افراد دارای توانمندی ورزشی و مهم‌تر حفظ سلامت افراد در روستا می‌شود.

در کنار مزیت‌های ورزش در مناطق روستایی توجه به عدالت در توزیع و توسعه زیرساخت‌ها سبب شده است تا مشکلات این مناطق در حوزه امکانات و تجهیزات شناسایی دنبال شود تا روستاییان همانند دیگر اقشار جامعه از امکانات مناسب ورزشی برخوردار باشند.

دراین‌رابطه خدمات و امکانات ورزشی باید به مناطق دورافتاده توسعه پیدا کند که دراین‌رابطه می‌توان به برخی مشکلات در امکانات ورزشی در منطقه زیلایی اشاره کرد.
در این منطقه دو سالن ورزشی در طی ۸ سال گذشته کلنگ‌زنی و به مراحل افتتاح رسیده است؛ اما بعدازاین مدت خبری از بهره‌برداری از این سالن‌ها نشده است.

تعدادی از اهالی منطقه زیلایی خواستار تعیین تکلیف وضعیت این سالن‌های ورزشی و پیگیری برای افتتاح آنها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس گفت: دو سالن ورزشی در زیلایی وجود دارد که  یکی از سالن‌ها کف‌پوش آن باید تکمیل گردد.

عین‌الله دهقان به وضعیت دیگر سالن این منطقه اشاره داشت و گفت: سالن دیگر در زیلایی تکمیل است و مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از سالن‌های ورزشی که در  کف‌پوش مشکلاتی دارد و اقداماتی در دستور کار است گفت: پیمانکار این سالن برای حل مشکلات آن  مشخص شده است.

دهقان گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ورزش و جوانان استان و همچنین اعتبارات بنیاد برکت کار به‌وسیله پیمانکار برای کف‌پوش این سالن شروع شده است و با اتمام فعالیت، سالن ورزشی تحویل داده خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار