رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-30 01:37 شماره خبر : 97 https://sobhezagros.ir/short/VJ57e 0
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار فرمانده سپاه فتح به مناسبت هفته دولت گفت:رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس؛ صبح امروز همزمان با آغاز هفته دولت سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.

 

در این دیدار سردار خرم دل ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام محرم و صفر گفت: کشور و نظام اسلامی ما در شرایط کنونی تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد و مسئولین و کلیت نظام با تلاش شبانه روزی در این عرصه با دشمنان مقابله می کنند.

 

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل گفت: سپاه فتح و تیپ 48 فتح استان به رسم ادب هفته دولت را که به مناسبت شهادت دو تن از یاران صدیق امام ره نامگذاری شده است را به استاندار، معاونین و مجموعه استانداری تبریک عرض می نماید.

 

وی بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج متعلق به نظام است و در کنار استاندار و مدیران و مسئولان خواهند بود و در قبال همه مسائل استان احساس مسئولیت می کنند و هر جایی که بتوانیم در جهت حل مشکلات و همچنین توسعه استان کمک خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه فتح گفت: همدلی و وفاقی بسیار خوبی در سیستم اداری استان و سپاه فتح وجود دارد که بخشی عمده ای  مرهون  تلاش های استاندار ، معاونین و مدیران و مسئولان استان است.

 

همچنین در این نشست صمیمی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از فرماندهان عال رتبه سپاه فتح گفت: رابطه ما با سپاه رابطه قلبی است.


وی افزود: برای ما سپاه یک جایگاه خاص دارد و ما هرگز سپاه را در برابر دیگر جایگاه نمی داریم بلکه سپاه یک نهادمقدس و کلید انقلاب است.



احمدزاده با بیان اینکه در بیشتر جاها بنده از سردار خرمدل برای گره گشایی کمک می گیرم، ابراز داشت:دوست داریم در استان بخصوص در حوزه عمران بیشتر سپاه میدان داری کند.


وی بیان داشت: وقتی خود را در برابر استان بهره مند دیگر قرار دهیم نشان می دهد چقدر دست ما خالی است.


احمدزاده سپاه را متعلق به مردم دانست و خاطر نشان کرد: سپاه هر چقدر که امکانات داشته باشد باز هم متعلق به مردم است.


وی به دیدار به وزیر بهداشت وروند عمرانی پروژه ها اشاره داشت و گفت: در دیداری که دیروز با وزیر بهداشت داشتم گفتیم برخی از پروزه های را با تهاتر نفت جلو ببریم.


احمدزاده در ادامه از آمادگی برای توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی با کمک سپاه اشاره کرد و  بیان داشت: آمادگی داریم که تمام برنامه ریزی ها را با سپاه داشته باشیم.


در ادامه نیز سرهنگ صالحی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: در خصوص تهسیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی سپاه فتح در کشور رتبه چهارم را به دست اورده است.


وی گفت: این آمادگی داریم که در خصوص تسهیلات اشتغال زایی بسیج سازندگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان به تسریع در زمینه قرارگاه امام حسن مجتبی اشاره کرد و گفت: در خصوص قرار گاه امام حسن مجتبی باید سریع تر تعیین تکلیف کنیم.


صالحی به کارهای جهخادی این معاونت در سپاه اشاره کرد و  گفت: در خصوص موضوع آب نیز ان قرارگاه پای کار است.


وی ادامه داد: بیش از ۱۵ استان این قرارداد ها را امضا کرده اند و امیدواریم با همکاری استاندار محترم سریع تر در این خصوص نیز استان تایین تکلیف شود.

 تصاویر تکمیلی

رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
رابطه دولت با سپاه رابطه قلبی است
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار