رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت

ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه‌وبویراحمد اطلاعیه مهمی در خصوص بارش‌ شدید در روزهای آینده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه‌وبویراحمد اطلاعیه مهمی در خصوص بارش‌ شدید در روزهای آینده منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه خطاب به مردم استان و میهمانان نوروزی آمده است: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش و جاری شدن سیل و باد شدید همراه با رعد و برق از صبح سه شنبه مورخ 29 اسفند ماه تا عصر چهارشنبه یکم فروردین ماه از سفرهای غیرضروری و همچنین توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، جابجایی عشایر کوچ رو و صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری و از خود مراقبت فرمایید.

 

اطلاعیه مهم مدیریت بحران کهگیلویه‌وبویراحمد

گفتنی است پیش از این مدیرکل  پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور بیشترین فعالیت این سامانه بارشی را اواخر روز دوشنبه و روز سه‌شنبه در استان‌های لرستان، خوزستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، غرب استان‌های اصفهان و کردستان اعلام کرد.

همچنین علیرضا نیکروز با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صبح روز سه شنبه و هشدار قرمز هواشناسی گفت: از صبح فردا سه شنبه بیست و نهم اسفند تا عصر روز چهارشنبه یکم فروردین شاهد بارش رحمت الهی در جای جای استان خواهیم بود که نوع، میزان و شدت بارش‌ها مخاطراتی را به همراه خواهد داشت.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهمترین توصیه به مردم را خود مراقبتی دانست و افزود: با توجه به کوهستانی بودن استان و امکان بارش تگرگ و ریزش کوه به مردم توصیه می‌کنیم از مسافرت‌های غیرضروری جدا پرهیز کنند.


وی با بیان اینکه این نوع بارش‌ها سیلاب را به همراه دارد، به عشایری که در حاشیه رودخانه‌ها هستند توصیه کرد هر چه سریعتر جابه‌جا و در مکان امنی مستقر شوند.

نیکروز بیان کرد: با ورود سامانه بارشی به استان و طبق دستور استاندار تمامی جلسات، ماموریت‌ها و مرخصی‌ مدیران لغو و مدیران عضو ستاد بحران و دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی پای کار باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار