رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
توفیقیان خبرداد:

فرماندار شهرستان چرام گفت: امسال به مناسبت هفته دولت تعداد 66 پروژه در سطح شهرستان چرام افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، جاده ای به طول 17 کیلومتر دو شهرستان چرام و کهگیلویه را به هم وصل می کند که با توجه به نا ایمن بودن و افزایش تصادفات در این جاده، عملیات تعریض و بهسازی 14 کیلومتر از این محور از دو سمت ورودی چرام به دهدشت و ورودی دهدشت به چرام از سال 93 آغاز شد.

پس از سالها کش و قوس فراوان به گفته مسئولان بیش از 90 درصد جاده چرام به دهدشت چهارخطه شده و آسفالت حدود 2 کیلومتر باقی مانده بود که خوشبختانه امروز عملیات اجرایی آسفالت این 2 کیلومتر نیز آغاز شد.

فرماندار شهرستان چرام در بازدید از این پروژه گفت: به مناسبت هفته دولت با پیگیری ها انجام شده عملیات اجرایی آسفالت 2 کیلومتر باقی مانده جاده دهدشت به چرام امروز آغاز شده است.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: ظرف مدت چند روز آینده عملیات آسفالت این جاده به پایان می رسد و تمام مسیر این جاده که در محدوده شهرستان چرام قرار دارد به صورت چهارخطه است و مردم می توانند با سهولت بهتر در این مسیر تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات تعریض، زیرسازی و روسازی پروژه چرام به دهدشت سال گذشته انجام شده است، عنوان کرد: برای اجرای این 2 کیلومتر بیش از 90 میلیارد ریال هزینه شده است.

توفیقیان با بیان اینکه برای اجرای جداکننده ( نیوجرسی ) و روشنایی این جاده در کمیته برنامه ریزی اعتبار خوبی پیش بینی شده است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار بحث نیوجرسی و روشنایی آن نیز در دستور کار قرار می گیرد.

فرماندار چرام با بیان اینکه چهار خطه کردن حدفاصل شهر چرام تا روستای القچین بطول 910 متر در حال پیگیری است، افزود: بحث تامین اعتبار آن در کمیته برنامه ریزی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: به زودی مناقصه این پروژه برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

گفتنی است مسیر چرام- دهدشت یکی از مسیرهای مهم استان است، زیرا که هر دو مرکز شهرستان هستند و بیشترین مراودات مردم چرام با دهدشت از این مسیر صورت می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار