رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت

باوجود رسیدن به‌روزهای پایانی سال و یدک کشیدن نام پایتخت طبیعت توسط یاسوج، اما این شهر برای پذیرایی از میمانان آماده نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تعطیلات نوروز نزدیک است و کمتر از 15 روز دیگر از سال 1402 باقی‌مانده است؛ روزهایی که مردم استان‌های مختلف در تدارک برنامه‌ریزی برای رفتن به مسافرت و گردش به نقاط مخالف کشور هستند.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن مواهب طبیعی و چشم اندازهای زیبا یکی از مقاصد گردشگری مردم سایر استان‌ها به‌خصوص استان‌های هم‌جوار و مرکزی کشور است به همین دلیل نیاز است که مسئولان و متولیان مدیریت شهری زمینه را برای حضور گردشگران مهیا کنند.

یکی از مشکلاتی که همه‌ساله با آن مواجه هستیم و تنها به روزهای پایانی سال منتهی نمی‌شود، آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی و البته ورودی‌های شهر یاسوج است که تاکنون نسخه مطلوبی برای روکش یکپارچه آسفالت شهری پیچیده نشده استپ و این مشکل در سنوات مختلف ادامه داشته است.

باوجود رسیدن به‌روزهای پایانی سال و یدک کشیدن نام پایتخت طبیعت توسط یاسوج، شهر یاسوج با ضعف زیرساخت آسفالت به استقبال بهار و گردشگران می‌رود.

 یکی دیگر از مسائلی که کمتر در شهر یاسوج دیده می‌شود توجه به زیباسازی معابر و خیابان‌هاست  که مسئولین زیباسازی شهری باید به آن توجه کنند، موضوع خط‌کشی خیابان‌ها یکی دیگر از مسائلی است که مورد مطالبه مردم شهر یاسوج است.

شهردار یاسوج گرچه در این خصوص وعده‌هایی داده است اما باید عملی شوند و فضای شهری باید تغییر و تحول خاصی به خود ببیند و با فضاسازی، نصب اِلمان، روشنایی، تنظیف، گل‌کاری و فضای سبز خود را برای این ایام آماده کنند چراکه شهر یاسوج سالانه میزبان گردشگران زیادی است.

یادداشت: علیرضا جلالی

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار