رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح؛

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان: وظیفه بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت بی‌منت به مردم است.

ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بیان داشت؛ وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیجی بودن به این معناست که هر جا مقام معظم رهبری تشخیص داد درهمان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان بیان کرد: بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و با تدابیر مقام معظم رهبری، در دوران حاضر به یک‌نهاد قدرتمند و بازویی مردمی و نیرومند برای انقلاب اسلامی تبدیل‌شده است.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم فرهنگ بسیج خدمت به مردم است بسیج در همین راستا به‌عنوان بازوی مردمی در مسیر خدمات‌رسانی گام بردارد و به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کند.

غلامی گفت: بسیج در دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید درخت انقلاب را آبیاری کرد و بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی وارد شد و در پروژه‌های مختلف و عظیم از قبیل سدسازی، راه‌سازی، عمران شهری و محرومیت‌زدایی از روستاها نقش‌آفرینی کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان بیان کرد: نقش بسیج در کمک به هم‌وطنان در بلایای طبیعی ستودنی است و امروز ما شاهد هستیم هرکجای چنین بلایایی رخ می‌دهد بسیج سریعاً وارد صحنه می‌شود و بدون هیچ چشم‌داشتی از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کند.

او ادامه داد: بسیج از همان روزهای اول شروع ویروس کرونا در کشور با همه ظرفیت خود به میدان آمد و با هماهنگی و همکاری با وزارت بهداشت و درمان و با طرح سپهبد شهید سلیمانی نقش‌آفرینی زیادی انجام داد.

غلامی در پایان گفت: در جنگ ترکیبی که آمریکا به‌وسیله خودفروخته‌های داخلی به راه انداختن، بسیجیان بیشترین نقش را در تأمین امنیت و مبارزه با اغتشاشگران و اشرار مسلح ایفا کردند و شهدای زیادی را هم تقدیم انقلاب اسلامی کردند.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار