رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهردار یاسوج خبر داد:

شهردار یاسوج از برخورد قضایی با وانت‌های میوه‌فروش در یاسوج که باعث سد معبر می شوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛در ورودی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد نیسان وانت های میوه فروشی هستیم که گاها نیمی از خیابان را تصرف کرده و ترافیک زیادی را به وجود آورده است.

این میوه فروشان سیار نارضایتی هایی را برای شهروندان به همراه داشته زیرا از طرفی باعث بروز ترافیک شده و از طرفی با پلاکاردهای نیم کیلویی به گونه ای شهروندان را به سخره می گیرند.

اقدام نازیبا و زننده نیم کیلویی در یاسوج که علاوه بر توهین به شعور مردم جلوه‌ای زشت در پیش چشم مسافران و گردشگران از سایر نقاط کشور ایجاد کرده بود بازهم به کف خیابان‌های پایتخت طبیعت آمده است.

میوه فروشی سیار یکی از شغل های کاذبی که در خیابان ها و ورودی های شهر یاسوج رونق خاصی به خود گرفته است، این وانت ها به دلیل نداشتن مکان مناسب در ورودی ها و برخی نقاط شهر یاسوج بخصوص میدان های اصلی  بساط می کنند که این امر ترافیک شدیدی را ایجاد می کند.

شهردار یاسوج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در این خصوص گفت: در جلسات مختلف موضوع میوه فروشان سیار مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ضمن احترام به آنها باید گفت این موضوع باعث معضل شهری در یاسوج شده است که باید سازماندهی شوند.

کیوان آشنا افزود: در دو نقطه از شهر یاسوج مکانی برای ساماندهی این وانت بارها مشخص شده است که متاسفانه همچنان شاهد حضور و تجمع آنها در برخی از نقاط شهر هستیم که مشکلاتی برای تردد به وجود آورده است.

وی افزود: طی اخرین جلسه در این خصوص دستور جمع آوری این وانت ها صادر شده است که در صورت مشاهده این وانت های برخورد قضایی با آنها صورت می گیرد.

انتها پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار