رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با پیگیری رسانه‌ای؛

با پیگیری‌های رسانه‌ای داربست فلزی پروژه نیمه‌تمام در مرکز شهر پاتاوه که موجب اخلال در تردد شده بود جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، مردم شهر پاتاوه شهرستان دنا در کهگیلویه وبویراحمد از نیمه‌کاره رها شدن پروژه دفع آب‌های سطحی در مرکز شهر ابراز گلایه کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

این پایگاه خبری به‌منظور پیگیری و رفع این مشکل مردم پاتاوه گفتگویی با مدیر راه و شهرسازی دنا صورت داد که این خبر را می‌توانید اینـــــــجا بخوانید.

یکی از شهروندان پاتاوه طی تماس تلفنی با خبرنگار ما این‌گونه بیان کرد: گاراژ مسافربری پاتاوه در نزدیکی محل این پروژه قرار دارد و مسدود شدن نیمی از خیابان و داربست‌های فلزی موجود در مرکز خیابان خطراتی برای مسافران و خودروهای عبوری ایجاد می‌کند.

این شهروند افزود: پیمانکار این پروژه براثر مشکلات مالی و عدم توافقات با مسئولان واگذاری پروژه، این عملیات را متوقف کرده که حدود یک ماه از بلاتکلیفی آن می‌گذرد و باتوجه به حجم تردد بالا در این نقطه از شهر ترافیک زیادی را به وجود آورده است.

در ادامه مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دنا در این خصوص گفت: این پروژه مربوط به مهار آب‌های سطحی در شهر پاتاوه است که به دلیل جلوگیری از ایجاد ترافیک و اختلال در عبور و مرور باید به‌صورت مرحله‌به‌مرحله اجرا شود.

جهانفکر افزود: باتوجه به اینکه حجم قابل‌توجهی از این پروژه را بتن تشکیل داده است، حداقل ۲۸ روز نیاز است تا بتن خشک شود و سپس بخش دیگر آن اجرا شود که یکی از دلایل طول کشیدن این پروژه رعایت اصول ایمنی و مهندسی است.

وی با تأکید بر اینکه مشکلی از بابت تأمین اعتبار این پروژه وجود ندارد بیان کرد: برخی از شهروندان اذعان دارند که پیمانکار به دلیل مشکلات مالی این پروژه را رها کرده است درصورتی‌که این‌گونه نیست و مرحله دوم این پروژه به‌زودی اجرا می‌شود.

گفتنی است پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی داربست فلزی‌های اطراف این پروژه که خطرات زیادی ایجاد می‌کرد جمع‌آوری شد تا تردد خودروها به سهولت انجام بپذیرد.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 
 
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار