رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
چراگاه حیوانات یا پارک شهری!

پارک چشمه نباتی یاسوج با مساحتی بالغ‌بر ۱۱ هکتار ازجمله پارک‌های شهری یاسوج به شمار می‌رود که به محلی برای پرورش مرغ محلی و اسب تبدیل‌شده است.

به گزارش صبح زاگرس؛ در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ملقب به پایتخت طبیعت ایران، پارکی زیبا با چشمه‌ای همیشه جاری وجود دارد.

 

پارک چشمه نباتی یاسوج با مساحتی بالغ‌بر ۱۱ هکتار ازجمله پارک‌های شهری واقع در مرکز یاسوج به شمار می‌رود که به محلی برای پرورش مرغ محلی و اسب تبدیل‌شده است.

 

این پارک در منتهی علیه میدان امام حسین(ع) و در خیابان جمهوری یاسوج (شهرداری سابق)قرار دارد که در سال ۱۳۹۹ با حضور معصومه ابتکار افتتاح و قسمتی از آن به بخش خصوصی واگذار شد.

 

قسمتی از پارک چشمه نباتی که در مدیریت بخش خصوصی نیست به دلیل عدم رسیدگی مناسب به محلی برای پرورش مرغان محلی و اسب تبدیل‌شده است.

 

این مکان که دارای سنگ‌فرش و چمن‌کاری و نیمکت است می‌تواند به محیطی مناسب برای استراحت خانواده‌ها تبدیل شود ولی با مدیریت نامناسب مشاهده می‌کنیم که کمتر کسی این پارک را برای استراحت انتخاب می‌کند.

 

چمن و فضای سبز این پارک به دلیل عدم رسیدگی و اصلاح به محل مناسبی برای چرای احشام تبدیل‌شده که خارج از انتظار نیست به‌زودی در این مکان گوسفندان و چهارپایان را مشاهده کنیم.

 

تصاویری از وضعیت پارک چشمه نباتی در قلب شهر یاسوج در زیر آمده است:

 

تصاویر تکمیلی: 
 
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار