رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های بیست و پنجم مهرماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به پرواز خودورها در معابر یاسوج به واسطه ایجاد سرعت گیرهای غیراستاندارد اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» پرواز در آسمان یاسوج با سرعت‌گیرهای غیراستاندارد،مرحوم «نبی زاده» اسوه اخلاق و مردم داری،هدیه خاص سردار خرم‌دل به مدیرعامل نفت گچساران،متولیان؛ فریاد بی‌صدای نابینایان را بشنوند وبسیج سازندگی سپاه‌فتح، طلایه دار محرومیت‌زدایی کهگیلویه‌وبویراحمد از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

پرواز خودرو ها در خیابان‌های یاسوج

بسیج سازندگی با تشکیل جبهه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی توانست با انجام فعالیت‌های مختلف از محرومیت‌زدایی تا اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کمک به مردم حادثه‌دیده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی مرهمی بر دردهای جامعه باشد.

پرواز خودرو ها در خیابان‌های یاسوج

روز جهانی عصای سفید فرصتی برای شناخت نیازها و مشکلات افراد دچار مشکلات بینایی است، زیرا آنها همانند دیگر اقشار جامعه برای بهره‌مندی از خدمات جامعه، حقوق برابری دارند.

پرواز خودرو ها در خیابان‌های یاسوج

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، هدیه‌ای خاص به مدیرعامل این شرکت داد.

پرواز خودرو ها در خیابان‌های یاسوج

محمدعلی نبی زاده شخصیتی است که برای همه انقلابیون دهه اول انقلاب اسلامی حکم راهنما، راهگشا و معلم صادق آموزه‌های سیاست دینی بود که هر فردی به هر نوعی خود را مدیون تحلیل‌ها، نظرات و فعالیت‌های چشمگیرش می‌داند.

پرواز خودرو ها در خیابان‌های یاسوج

یکی از اهداف مهم ساخت این سرعت‌گیرها کاهش خطرات مختلف است اما می‌بینیم که این سرعت‌گیرها در یاسوج به وسیله‌ای برای پرواز خودروها در یاسوج تبدیل شده و بیش از اینکه یک سرعت‌گیر باشند به یک خاکریز شباهت دارند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار